woensdag 19 juni 2024

Review: Olcay Gulsen Beauty Lip Butter Balm Cappuchino

Olcay Gulsen Beauty heeft diverse lipproducten in de collectie zitten die jouw lippen niet alleen voorzien van een mooie kleur, maar ook nog eens verzorgen. De nieuwste aanvulling is Hyaluronic Lip Butter Balm in de kleur Cappuchino. Als groot liefhebber van Olcay Gulsen Beauty en liefhebber van lipproducten, moest ik deze natuurlijk testen. Benieuwd naar wat ik er van vind? Dat lees je in deze review!


Olcay Gulsen Beauty Hyaluronic Lip Butter Balm

Een Hyaluronic Lip Butter Balm, dat klinkt bijzonder. Maar wat is dit nu precies? Dit is te lezen op de website van Olcay Gulsen Beauty:

De Olcay Gulsen Beauty Hyalurononic Lip Butter Balm verzorgt de lippen en voorziet ze tegelijkertijd van een subtiele kleur. De balm is geformuleerd met skin loving ingrediënten voor intens gehydrateerde en optisch vollere lippen. De formule bevat hyaluronzuur, het superster ingrediënt dat vocht aantrekt en vasthoudt en daardoor een plumpend effect heeft. Daarnaast zijn natuurlijke oliën van onder andere goji bessen, jojoba en zonnebloem toegevoegd om de lippen zacht en glad te maken. Ook beschermen deze de huid tegen vrije radicalen zoals uitlaatgassen. De verzorgende eigenschappen van deze lip treatment herstellen en beschermen de droge huid en verminderen de zichtbaarheid van fijne lijntjes rondom de lippen.

 

Ik vind de verpakking van alle Olcay Gulsen Beauty producten altijd erg prachtig. Ze stralen zo veel luxe uit. Zo ook de verpakking van de Hyaluronic Lip Butter Balm. De lipbalm kom in een fancy crème kleurige tube met een gouden dop. In gouden letters staat de merknaam, productnaam en kleurnaam. De Hyalurononic Lip Butter Balm is verkrijgbaar in drie kleuren die jouw natuurlijke lipkleur doen versterken: Berry Jam (een zachte pruim tint), Rose Jam (een heldere, roze tint) en Cappuchino (een warme bruintint).


De butter balm voelt erg prettig aan op de lippen. Mijn lippen voelen gehydrateerd en verzorgd aan. Van het plumping effect merk ik weinig, maar dat komt hoogstwaarschijnlijk doordat ik vrij volle lippen van mezelf heb. De kleur is erg mooi. Een donker bruine tint die op lippen subtiel overkomt. Daarbij geeft de lipbalm een mooie glans zonder plakkerig aan te voelen.


Ik vind de Hyaluronic Lip Butter Balm perfect op dagen dat ik geen make up draag, maar toch wel een subtiele kleur op mijn lippen wil.


Verkrijgbaarheid

De Hyaluronic Lip Butter Balm kost €11,95 per stuk en is de te koop bij de website van Olcay Gulsen. De set met alle drie de tinten kost  €25,10 


Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.

12 opmerkingen:

  1. Ik smeer eigenlijk nooit iets op mijn lippen, maar dit lijkt me wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Goede tip! Het ziet er echt heel luxueus uit terwijl de prijs best meevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt goed een lip butter met hyaluronzuur! Ziet er wel meer uit als een lipgloss dan een lip butter/balm (of dat lijkt zo). Benieuwd hoe het er op je lippen uit had gezien.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super handig, ik kende dit nog niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er al vast veel belovend uit. Vooral omdat het nog een goeie verzorging heeft aan de lippen. Voor mij zou dat ideaal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Klink als een fijn lippen product, vooral omdat hij een zeer goeie verzorging heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Butterf balm, ik had er nog nooit van gehoord, maar verzorging en kleur ineen, lijkt me ideaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alleen de naam klinkt al geweldig! Ik ben erg nieuwsgierig geworden naar dit product.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat fijn een hydraterende stick met een mooie tint en wat ook fijne verzorging biedt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Normaal gebruik ik alleen lipgloss, maar dit lijkt mij ook wel fijn, dus ik ga straks even op haar site kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Olcay Gulsen heeft prachtige producten en deze Lip Butter Balm Cappuchino is er een van.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik krijg heel snel allergische reacties. Dus ik smeer het liefst niks meer op mijn lippen. Alhoewel deze er wel heel erg fijn uit ziet

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Montmartre

Dit is al weer het vierde artikel over mijn dagje Parijs. In deel 1 vertelde ik over de voorbereidingen, deel 2 ging over het openbaar ve...