dinsdag 13 februari 2024

Review: Doll Beauty Lipgloss

Review Doll Beauty Lipgloss

Toen ik bij Boots in Londen was, moest ik gewoon even 'kijken' bij Doll Beauty. Natuurlijk verliet ik de winkel niet met lege handen. Benieuwd welk Doll Beauty product ik gekocht heb? Dat lees je in deze review. 






Doll Beauty She Glosses Like It's Hot

Review Doll Beauty Lipgloss

Ik heb al een aantal producten van het Britse merk Doll Beauty: een rode lipstick, een highlihghter en twee blushes. Daarom koos ik deze keer voor een lipgloss.  Wat ik zo leuk vind aan Doll Beauty zijn de namen die ze voor hun producten hebben. Zo ook de lipgloss: She Glosses Like It's Hot in de kleur Champagne kisses.

Dit is wat Doll Beauty zelf zegt over hun Champagne kisses:

Our Champagne Kisses gloss has a gorgeous pearly finish with a hint of shimmer giving your lips worthy of 1000 kisses! Long lasting and lightweight, this gloss is gonna be your go-to shade.

Deze lipgloss is een Doll Favorite en ik snap het helemaal!


Review Doll Beauty Lipgloss

Ik zal eerst wat vertellen over de verpakking. De lipgloss zit in een verpakking die wat doet denken aan een verftube, maar dan doorzichtig zodat je gelijk ziet welke kleur lipgloss je hebt. Op de verpakking staat ook een gouden hartje met daarin Doll Beauty en er onder staat #Champange Kisses De applicator is een sponsje. Hierdoor kan je gemakkelijk de lipgloss aanbrengen.



#Champange Kisses geeft jouw lippen een subtiele champange tint. De gloss voelt aangenaam aan op de lippen en heel fijn: de gloss is totaal niet plakkerig! En daar ben ik erg blij mee, aangezien ik echt een hekel heb aan lipgloss die ook gelijk als lijm kan dienen. Maar dat is bij deze Doll Beauty lipgloss dus niet het geval. De houdbaarheid van de lipgloss is zoals te verwachten is, na een dranken en een hapje moet je de gloss wel bijwerken, maar met zo'n mooie verpakking is dat geen straf!


Draag jij wel eens lipgloss?


Verkrijgbaarheid

De Doll Beauty She Glosses Like It's Hot kost £16.00 en is online te koop bij Doll Beauty en bij Boots in Engeland.

9 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kleur! Ik vind de naam ook erg leuk. Ik vraag mij alleen af hoe de geur is?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik draag nooit lipgloss, vind dat plakkerige niet fijn. Meestal draag ik lipbalsem of een lipstick van MAC.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lipgloss uit een soort van verftube en in een zoet kleurtje, dat klinkt aantrekkelijk

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het doosje al een toffe verpakking hebben, maar ben zelf niet zo'n grote fan van lipgloss!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie en inderdaad praktische verpakking! Ik draag niet zo vaak lipgloss, maar ik vind het met name in de winter wel fijn omdat je lippen dan niet zo uitdrogen. Bedankt voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Bijna niet meer (gebruik ik lipgloss). Ook al is het minder plakkerig, buiten als het waait, dan waait mijn haar ook op mijn mond en dat vind ik altijd wat rot (de gloss blijft er dan aan hangen). Jammer want als ik zo deze lipgloss zie (en ook de kleur, prachtig!) dan zou ik die graag willen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Bijna niet meer (gebruik ik lipgloss). Ook al is het minder plakkerig, buiten als het waait, dan waait mijn haar ook op mijn mond en dat vind ik altijd wat rot (de gloss blijft er dan aan hangen). Jammer want als ik zo deze lipgloss zie (en ook de kleur, prachtig!) dan zou ik die graag willen gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik corrina gebruik zelf geen lipgloss
    Mijn basis lipstick heeft vaak al glans van zichzelf
    Mijn favoriete merken zijn Yves Laurent en Max factor

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vroeger gebruikte ik nog wel eens lipgloss, maar nu bijna nooit meer

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Londen vervoer en overnachten

In 2006 bezocht ik voor het eerste Londen. Ik ging toen samen met mijn moeder 'even' een dagje op en neer vanaf Hoek van Holland me...