vrijdag 11 augustus 2023

Review: Tompouce nagellak van Hema

Review Tompouce nagellak van Hema

Wie Hema zegt, zegt al snel tompouce. Dat Hema trots is op de nationale lekkernij, blijkt wel uit alle tompouce producten die ze de afgelopen jaren hebben uitgebracht: tompouce bier, tompouce dekbed, tompouce showermouse, tompouce USB stick, tompouce tissues, tompouce gezichtsmasker en tompouce sokken. En sinds kort is er een nieuwe tompouce aanwinst: het tompouce nagellak setje. Tot 30 juli was dit setje exclusief verkrijgbaar voor 100 punten voor klanten met een Hema pas. Helaas heb ik geen Hema pas, maar mijn goede vriendin Berry wel. Toevallig wist ze dat ik dit setje heel graag wilde voor mijn collectie. En dus verraste ze mij met deze geweldige nagellak set op mijn verjaardag!


Hema tompouce nagellak

Het tompouce nagellak setje ziet er letterlijk uit als een tompouce. De verpakking bestaat namelijk uit een foto van een tompouce en in het midden van de verpakking zie je de drie tinten nagellak: roze voor het glazuur, geel voor de room en bruin voor het bladerdeeg. Alle drie de tinten hebben ook heerlijke namen gekregen: baby pink voor het roze lakje, tompouce cream voor het gele lakje en tot slot syrup waffle delight voor de bruine tint.

Omdat ik zelf vanwege mijn werk geen nagellak mag dragen, heb ik aan Berry gevraagd of zij haar mening over de nagellakjes met mij wilde delen. En dat wilde ze!


Review Tompouce nagellak van Hema
Het is heerlijk variëren met de tompouce lakjes van HEMA. Ik ben dol op HEMA en dol op dit gebakje wat je gewoon niet netjes kan (en mag in mijn ogen) eten. Deze nagellak is zo leuk dat je je vingers er wel bij af wil likken, maar dat raad ik wel af. De kleuren zijn pasteltinten en dat is ook helemaal prima. De banketbakkersroom van de HEMA tompouce is ook niet knalgeel. De lakjes dekken al redelijk bij de eerste streek, maar ik raad aan om na het drogen nog een tweede laagje aan te brengen voor een mooie, volle kleur. Ik vind ze heerlijk subtiel, maar toch aanwezig en je kan ze zo leuk combineren! Ben je een beetje handig met een dotting tool dan kun je een nagel helemaal opmaken als een tompouce! Begin met geel over de hele nagel en als dat droog is, breng je een streepje bruin aan bij het nagelbed en een streepje aan de top van je nagel. Daarbovenop breng je natuurlijk roze ‘glazuur’ aan. Lekker toch.

De kleuren op zich zijn hartstikke leuk om te dragen. Je hoeft ze dus niet te combineren als je dat niet wilt. Ik kan ook aanraden om het roze zo nu en dan te vervangen voor een fel oranje uit de HEMA nagellak collectie… dan heb je een heerlijke oranje tompouce!

Naast dat de lakjes makkelijk aanbrengen, blijven ze goed zitten en zijn ze ook weer gemakkelijk te verwijderen.

Ik ben er blij mee! Lak smakelijk.

Groetjes, Berry

Writing Berries

WEBSITE & DAGJE UIT BLOG: http://writingberries.blogspot.com

SOCIAL MEDIA:

facebook.com/writingberries
instagram.com/writingberries
twitter.com/writingberries

Dank je wel Berry voor je heerlijke review!



12 opmerkingen:

  1. LOL, wat een grappig idee van de Hema. Ik vind dit echt heel leuk gedaan!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou wat onwijs leuk!! Jammer dat ze niet geuren dat zou het helemaal afmaken. Wel erg leuke kleurtjes!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben zelf niet zo van de nagellak, maar ik vind het oprecht leuke kleuren en zeker voor de zomer!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind sws de nagellak van de Hema altijd erg goed, deze kleuren doen mij idd direct aan zo'n overheerlijke tompouce denken.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOL, moest even hardop lachen bij het lezen van de titel. Maar vrolijke kleurtjes zijn het wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik ben nu trouwens ook benieuwd naar de geur. Zou het niet leuk zijn als ze ook naar tompouce roken ; )

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat leuk! Heel grappig dat Hema al die tompouce producten blijft uitbrengen! Ik moet wel zeggen dat de kleurtjes me mee vallen. Ik had veel heftiger verwacht, maar ze zijn best leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Er zitten fantastische kleuren bij! Ik had er zelf eigenlijk nooit aan gedacht om zoiets bij de Hema te kopen... voortaan toch maar eens in de gaten houden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helaas is de kaliteit van het gebak niet meer zoals het was in mijn jeugd. Die kleurtjes zijn wel gezellig.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuk setje HEMA-nagellak. Mooie kleuren om met elkaar te combineren of een solo kleur uit te kiezen.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een ontzettend leuk nagellak setje! Jammer dat het niet verkrijgbaar is zonder HEMA pas.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Olcay Gulsen Beauty Retinoid Renewal Face Oil

Begin dit jaar lanceerde Olcay Gulsen Beauty de Retinoid Renewal Face Oil. Een huidverzorgingsproduct die de celvernieuwing stimuleerd en de...