maandag 3 april 2023

Review: N Beauty oogschaduw potlood

Review N Beauty oogschaduw potlood
In december bracht N-Beauty een mooie Bronze & Glow kit. In deze set zit een rode lipgloss, twee oogschaduw potloden en een highlighter. Sinds kort zijn alle producten los te koop. Een goede reden om elke product uitgebreid te reviewen! Vandaag staan de twee oogschaduw potloden in de spotlight.


Naast traditionele poeder oogschaduw palettes, heb je ook cream oogschaduw en oogschaduw potloden. Hier nog nooit van gehoord? Ik vertel je er alles over en wat ik er van vind.

N-Beauty oogschaduw potloden

Dit is wat N-Beauty zelf zegt over hun oogschaduw potloden:

Een crèmige textuur en totale dekking op je ooglid! Met dit potlood heb je oneindig veel mogelijkheden, want je kunt de Bold Eyeshadow Pencil op elk gebied rond je oog aanbrengen. Het is heel gemakkelijk om het te blenden met een kwastje of met je vingers. Het potlood bevat een hoog percentage castor olie wat de huid kalmeert, zacht en glanzend maakt.

Review N Beauty oogschaduw potlood
Voordat ik mijn ervaringen deel, vertel ik hoe je dit type oogschaduw aanbrengt. En ik kan je vertellen, dat is heel erg makkelijk. Je brengt het oogschaduw potlood aan op jouw ooglid. Daarna kan je jouw vinger of een oogschaduw kwast gebruiken om de oogschaduw uit te blenden. Maar je kunt ze natuurlijk ook gebruiken op de wimperrand als eyeliner.


Er zijn twee oogschaduw potloden: Metallic Taupe en Metallic Copper. De potloden zijn zwart en in het zilver staat het N-Beauty logo er op en Bold Eyeshaduw Pencil en de kleur naam. Het uiteinde van het potlood is gekleurd. Zodat je gelijk ziet welke van de twee kleuren je te pakken hebt. Erg handig als je beide tinten hebt zoals ik.


De oogschaduw potloden zijn gemakkelijk in gebruik en blenden erg gemakkelijk uit. Dit komt omdat ze erg romig zijn. De kwaliteit van de oogschaduw potloden zijn goed, zowel qua pigmentatie als houdbaarheid. Ik raad deze oogschaduw potloden aan. Zeker als je nog niet zo veel ervaring hebt met oogschaduw looks maken. Wat ik ook erg fijn vind is dat ze niet veel ruimte innemen, dus je kunt ze gemakkelijk mee nemen op vakantie.


Gebruik jij wel eens een oogschaduw potlood?



Verkrijgbaarheid

De N Beauty Bold Eyeshadow Pencil kost €20 per stuk en is te koop in alle Nikkie filialen en op de website van N Brands. Je kunt de set ook kopen online bij Douglas en geselecteerde Douglas filialen.

9 opmerkingen:

  1. Wat een bijzonder product, ik zou het zelf niet zo snel gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb nog nooit oogschaduw aangebracht met een potlood, wat een goede tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik ze tegenwoordig...ideaal gewoon.. geen doosjes meer waarvan de kwastjes foetsie zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel handig en veel beter dan die poeder potjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het is eigenlijk lang geleden dat ik nog een potlood heb gebruikt om mijn ogen te accentueren. De laatste tijd gebruik ik meestal poeder omdat dit bij mij iets subtieler staat.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi product. Deze zou ik wel durven op doen voor een event of uitje met mijn vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het wel eens gebruikt maar helemaal verkeerd als ik het zo lees. Ik gebruikte het op mijn hele ooglid zonder uit te wrijven ofzo. Misschien dat ik het ooit toch nog maar een keer moet proberen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kleuren en ze lijken me erg handig/snel in gebruik! Vind ze helaas wel wat prijzig voor een 'potlood'.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar vind deze kleuren wel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...