woensdag 8 maart 2023

Review: Bobbi Brown Highlighting Powder Pink Glow

Review Bobbi Brown Highlighting Powder Pink Glow
Vorig jaar kocht ik bij Zalando de Bobbi Brown x Zalando box met daarin vier bestseller producten van Bobbi Brown. Een van de producten die in de box zat, was de Highlighting Powder Pink Glow. Ik dacht dat er in de box de mini variant zat. Maar nee, het is de fullsize! En daar ben ik erg blij mee. Want jeetje, wat een mooie highlighter is dit zeg! Benieuwd hoe deze highlighter er uitziet en hoe deze mij bevalt? Dat lees je allemaal in deze review!


Bobbi Brown Highlighting Powder Pink Glow

De Highlighting Powder Pink Glow van Bobbi Brown is een van hun bestverkopende highlighters. Dit is wat ze er zelf over zeggen: 

Onze bestverkopende highlighter - met parels in de hoofdrol - combineert de voordelen van een gel en een poeder, voor stralende wangen (en ogen). Dit innovatieve, huidminnende poeder laat zich met een zachte streling over de huid verdelen. Het maakt de huid gladder en stralender en geeft een natuurlijk ogende, doorschijnende glans.
Zorgt voor een natuurlijke, stralende finish.


Review Bobbi Brown Highlighting Powder Pink Glow
De highlighter zit in een zwart vierkante doosje. Met witte letters staat er op de deksel Bobbi Brown. Op de onderkant staat de kleurnaam en de andere gebruikelijke informatie. Als je de deksel opent, dan zie je gelijk een spiegel. Een spiegel maakt een doosje wel wat zwaarder, maar het zorgt er ook voor dat het product gemakkelijk mee genomen kan worden op vakantie of voor een touch up onderweg.



Review Bobbi Brown Highlighting Powder Pink Glow
Wat ik zo mooi vind van de Bobbi Brown Highlighting Powder Pink Glow is de imprint van de highlighter. Het is een mooi geometrisch patroon van vierkantjes in diverse formaten. De highlighter zelf bestaat uit twee tinten: bruin en champagne. Hierdoor krijg je een warme subtiele glans. Wel bijzonder dat de highlighter Pink Glow wordt genoemd, zonder dat er roze in de highlighter zit. Het poeder is best hard en heeft daardoor maar weinig fall out. De poeder is gemakkelijk met de huid te blenden en geeft een mooi natuurlijk effect. Als je van opvallende bling bling highlighters houdt, dan is dit niet de beste match voor je. Houd je, net zoals ik, van meer subtiel en natuurlijk, dan is dit de perfecte highlighter voor je (en best lastig om te fotograferen, vandaar dat er geen swatch foto bij dit artikel zit)! 


Wat vind jij van de Bobbi Brown Highlighting Powder Pink Glow?


Verkrijgbaarheid

Deze Bobbi Brown Highlighting Powder Pink Glow kost €56 voor 8 gram. De highlighter is te koop op verschillende websites, waaronder bij Bobbi Brown zelf en bij Zalando. Verder kan je de highlighter kopen bij de Bijenkorf en Douglas (zowel in de winkels als online).

10 opmerkingen:

  1. Dat ziet er goed uit, ik vind vooral de lijnen de uitvoering speciaal maken.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die imprint inderdaad heel leuk gedaan. Het valt me op dat het ook mooi glimt allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die print maakt dat hij weer anders is dan de rest. En altijd fijn zo zonder al teveel glitter

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideale make-up om ook mee te nemen op vakantie, een goede tip

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een bijzondere tinten! Het ziet er prachtig uit! Mooie luxe verpakking ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie uitvoering, ook meteen herkenbaar met de grafische print

    BeantwoordenVerwijderen
  7. OMG, wat een mooie higlighter zeg! Ik hou ervan dat het een compact poeder is en niet los! Mooie kleuren ook

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke verrassing dus dat het de fullsize was! De kleur is inderdaad erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooi product, benieuwd hoe die op je gezicht eruit ziet! De prijs is helaas wel wat minder.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik ben benieuwd hoe deze highlighter er op je huid uitziet!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Olcay Gulsen Beauty Retinoid Renewal Face Oil

Begin dit jaar lanceerde Olcay Gulsen Beauty de Retinoid Renewal Face Oil. Een huidverzorgingsproduct die de celvernieuwing stimuleerd en de...