maandag 27 februari 2023

Review: By Dash Beauty Liquid Lipstick

Review By Dash Beauty Liquid Lipstick
Vorig jaar heb ik via Instagram het mooie Nederlandse merk By Dash Beauty. Ze hebben echt super fijne liquid lipsticks. Toen er recentelijk een sale was, kocht ik een nieuwe lipstick: Gorgeous. Benieuwd wat voor kleur dit is en wat ik er van vind? Dat lees je in deze review.


By Dash Beauty Gorgeous lipstick


De Gorgeous vloeibare lippenstift is een intens rood, paarse kleur met een matte dekking. Door de hoge kleur pigmentatie is het mogelijk om een langdurige matte lip look te creëren. Door de hydraterende formule ontstaan er geen scheuren en blijft deze mooi en gelijkmatig zitten. De lippen worden tegelijkertijd verzorgd door de toevoeging van vitamine E en shea butter. Door de smalle applicator kan de lipstick precies worden aangebracht zonder dat er teveel product wordt opgenomen uit de fles en op de lippen terecht komt.

Review By Dash Beauty Liquid Lipstick
Wat zo fijn is aan de liquid lipstick van By Dash Beauty, is dat het shea butter en vitamine E bevat. Hiervoor voelen jouw lippen gevoed en verzorgd aan. Daarnaast is de lipstick waterproof, geurvrij, niet getest op dieren en vegan vriendelijk! De lipstick zit in een doorzichtige vierkante tube met een zwarte dop. In witte letters staat er By Dash Beauty op de huls. De applicator is een smal sponsje zoals je vaker ziet bij liquid lipstick. Ik vind dit type erg prettig omdat je op die manier de lipstick netjes en precies kan aanbrengen. De lipstick brengt gemakkelijk aan en voelt niet aangenaam aan. Vaak zijn matte lipsticks wat uitdrogend, maar dat is bij deze niet het geval. De lipstick is zeer gepigmenteerd. De kleur van Gorgeous vind ik echt prachtig: een prachtige rood/paarse tint die jouw look naar de next level tilt. Liquid lipsticks, zeker de matte, staan bekend om de goede en lange houdbaarheid. Dat is bij deze niet anders. Een kopje thee met wat lekkers en een lunch overleefd deze lipstick met gemak.


Review By Dash Beauty Liquid Lipstick
Omdat Gorgeous best een opvallende tint is, is het aan te raden om een lipliner erbij te gebruiken. Wat zo fijn is van By Dash Beauty is, is dat ze bij elke lipstick een bijpassende lipliner hebben. De perfecte match met Gorgeous is de Violet lipliner. Deze heb ik zelf niet, maar daar komt snel verandering! Want dankzij een lipliner kan je de lipstick net wat netter aanbrengen en loopt de lipstick niet uit.


Wat vind jij van deze tint?

Verkrijgbaarheid

De liquid lipstick Gorgeous van By Dash Beauty is online te koop bij By Dash Beauty voor €14,95. Er is ook een mini Gorgeous lipstick. Deze kost €2,99 Voor €22,90 heb je de lipstick en bijpassende lipliner


Ik heb een leuke kortingscode voor je: als je de kortingscode TESSA15 gebruikt, ontvang je een leuke korting op je bestelling.

13 opmerkingen:

  1. Wat een lekker felle tint! Goed gepigmenteerd ook zo te zien. Zelf ben ik meer van de nude en zachte roze tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kleur, hier hou ik wel van.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is een fijne review en betaalbare make-up. Ik ga voor iets minder fel aangezien ik dunne lippen heb

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ideaal een dierproefvrij vriendelijke lipstick, ik vind het ook een mooie warme tint

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Bedankt voor weer een leuke en eerlijk review! Fijn dat je de liquid lipstick als fijn ervaar :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk dat er ook een mini versie van is. Die is vriendelijk geprijsd zeg!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De kleur van deze lippenstift vind ik trouwens ook erg mooi. Ik houd wel enigszins dieproze.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Persoonlijk vind ik de tint te fel, al hoe wel de kleur wel bij mijn huidskleur past

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw wat een intense kleur! Geweldig dat het dierproefvrij js.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze kleur is zo uniek! Echt geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke kleur, het moet wel bij je passen denk ik. Ik vind hem voor mezelf iets te fel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Oei, voor mij (veel) te fel. Gek genoeg was ik heel vroeger echt van de knalrode lipstick en zwart oogpotlood. In de loop der jaren zijn er veel nuances geweest. Nu zit ik bij een lichte make-up (een grijs / groen / bruin oogpotlood die ik vervaag) en een kleur lipstick die het midden houdt tussen donkerrode en rood. Maar dan niet fel. Ik heb vanzelfsprekend wel tig andere kleuren. Maar dit is wat ik over het algemeen gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Oei, voor mij (veel) te fel. Gek genoeg was ik heel vroeger echt van de knalrode lipstick en zwart oogpotlood. In de loop der jaren zijn er veel nuances geweest. Nu zit ik bij een lichte make-up (een grijs / groen / bruin oogpotlood die ik vervaag) en een kleur lipstick die het midden houdt tussen donkerrode en rood. Maar dan niet fel. Ik heb vanzelfsprekend wel tig andere kleuren. Maar dit is wat ik over het algemeen gebruik.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Olcay Gulsen Beauty Retinoid Renewal Face Oil

Begin dit jaar lanceerde Olcay Gulsen Beauty de Retinoid Renewal Face Oil. Een huidverzorgingsproduct die de celvernieuwing stimuleerd en de...