vrijdag 6 januari 2023

Review: Olcay Gulsen Beauty Lip Crayon

Het zal jullie denk ik niet ontgaan zijn dat ik dol ben op lip producten: lipstick, lipgloss, lip serum. Recentelijk kwam Olcay Gulsen Beauty met een nieuw lip product: Lip Crayon. Ik had hier nog nooit van gehoord en mijn nieuwsgierigheid was gewekt. Die van jou ook? Dan moet je vooral verder lezen!




Olcay Gulsen Beauty Lip Crayon

Perfect voor een effortless look voorziet de Olcay Gulsen Beauty Lip Crayon jouw lippen van een vleugje kleur. Dit is hét ultieme product voor snelle touch ups en geschikt voor iedereen die niet van uitgesproken lipsticks of ingewikkelde make-up technieken houdt. Deze Crayon voorziet jouw lippen langdurig van een subtiele tint zonder in te leveren op comfort. De creamy textuur geeft een smooth satin finish en laat de lippen optisch voller lijken. Dit lipproduct zorgt voor superzachte lippen en geeft een stijlvolle touch aan iedere look. Dankzij het potlood-design staat deze Crayon garant voor een applicatie zonder gedoe en maakt het makkelijk jouw lippen meer definitie te geven.


Er zijn vier mooie kleuren Lip CrayonsCoral Sea (koraaloranje), Dusty Coral (bruin met peach ondertonen), Pinkish Brown (roze met bruine ondertonen) en Rose Dawn (rood met bruine ondertonen).


De naam geeft al weg hoe de Lip Crayons er uit zien: als een crayon. Maar dan wel een luxe versie. De verpakking is crèmekleurig. Op de dop is de OGB waxseal te vinden. Op de onderkant van de crayon vind je een kleursticker waarop de kleurnaam staat. Er handig als je, net zoals ik, alle vier de kleuren hebt.


Je kunt de Lip Crayon op verschillende manieren aanbrengen: Swipe de Crayon over je lippen voor een mooie lip look in slechts een paar seconden. Voor een just-kissed effect breng je het product eerst aan op je vingertop en dep je het vervolgens op het midden van je lippen. Op zoek naar meer definitie? Gebruik de Crayon dan eerst als lipliner en zet de buitenste randen van je lippen aan. Vul vervolgens de rest van je lippen ook in. Bewaar de Lip Crayon in je tas en breng gedurende dag opnieuw aan wanneer nodig


De Lip Crayons zijn, ondanks het het subtiele kleuren zijn, goed gepigmenteerd. Je ziet duidelijk dat jouw lippen een kleurtje en een satijnen gloed hebben. Hierdoor lijken jouw lippen voller. De Lip Crayons hebben een goede houdbaarheid. Gedurende dag slijt de kleur geleidelijk van jouw lippen.


Wist je dat je de Lip Crayons niet alleen als lipstick kunt gebruiken, maar ook als blush?  Zet een paar kleine stipjes op jouw wang en blend deze uit met of een kwast of jouw vingers. Als je het resultaat te heftig vind qua kleurintensiteit, dan kan je ook een beetje Lip Crayon op jouw vingers aanbrengen en vervolgens al deppend op jouw wangen aanbrengen.



Heb jij wel eens een lip crayon gebruikt?


Verkrijgbaarheid

De Lip Crayons van Olcay Gulsen Beauty zijn online te koop op de website van Olcay Gulsen en in de Glow Institute in Rotterdam. De Lip Crayons kosten €13,95 per stuk. Maar je kunt ze ook als bundel kopen en die kost €39


Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

15 opmerkingen:

  1. Ik ben niet bekend met het merk. Maar wat ziet de kleur er prachtig uit! Ik zou hem zeker eens willen proberen. Leuk artikel . Liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat handig zo heb je een twee in een product, ideaal voor op vakantie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleuren! Voor iedereen wel wat wils en passends.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind vooral de eenvoudige verpakking iets uitstralen en ja, het zijn inderdaad mooie tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kende het niet nee. Doet me echt denken aan krijtjes die je als kind gebruikt. En de verpakking vind ik ook niet zo heel spannend. Toch zou ik het wel een keertje uitproberen, puur uit nieuwsgierigheid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een kleurenscherm op de achterkant vind ik ook altijd fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb nog nooit een lip crayon gebruikt, maar dat zou ik in de toekomst zeker wel kunnen doen. De kleuren die je hier hebt vind ik iets te fel, behalve de tweede kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja! Van NARS onder andere. En van No7. Ik vind het heel fijn. Ik omlijn eerst en kleur dan in (om het zo maar te zeggen). De tweede kleur van boven vind ik erg mooi als ik zo je swatches zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja! Van NARS onder andere. En van No7. Ik vind het heel fijn. Ik omlijn eerst en kleur dan in (om het zo maar te zeggen). De tweede kleur van boven vind ik erg mooi als ik zo je swatches zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kende het merk niet. De kleuren vind ik wel heel leuk. Vooral als ze ook lang blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind het een geweldig merk maar deze lip crayons kende ik nog niet. Pinkish brown wil ik zeker eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn dat ze een goede houdbaarheid hebben! ik heb van een ander merk een lip crayon maar die heeft de houdbaarheid van een gloss

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kleuren lip crayons zijn dit. Al een tijdje geen lip crayons meer gezien of gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Het voordeel van zo'n crayon lijkt me altijd dat je het veel beter kunt opbrengen op je lippen dan met een gewone lippenstift.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik gebruik dit product ook en ik moet je zeggen dat hij heel goed bevalt. Olcay is een fijn merk.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...