vrijdag 13 januari 2023

Review: Olcay Gulsen Beauty Duo Eye Crayon

Een eyeliner kan jouw look naar een hoger niveau tillen. Mits je een mooie strakke lijn kan trekken. En nu moet ik bekennen: dat is niet mijn sterkste kant. Maar dankzij de nieuwste Duo Eye Crayons van Olcay Gulsen Beauty gaat het mij steeds beter af!


Olcay Gulsen Beauty Duo Eye Crayon

Wat maakt de Duo Eye Crayons van Olcay Gulsen Beauty nu zo bijzonder? Dit zeggen ze zelf: Definieer jouw ogen met het Olcay Gulsen Beauty Duo Eye Crayon. Dit tweezijdige, creamy oogpotlood bevat twee contrasterende kleuren om jouw ogen te laten spreken. De donkere, matte kleur zorgt voor definitie en geeft vorm en diepte aan je ogen, terwijl de highlighter een verhelderend effect heeft en kan worden aangebracht in de waterlijn voor een openere, stralende blik. Draag ze samen voor mooie looks of apart voor extra intensiteit. De formule is makkelijk te blenden, longlasting en glijdt gemakkelijk over de oogleden zodat je beide kleuren met precisie kunt gebruiken. Daarnaast bevat het duo een hoge concentratie pigmentatie voor intense kleuren.


Er zijn vier Duo Eye Crayons: Brown + Highlight, Deep Blue + Cobalt, Goldbrown + Copper en Deep Green + Olive Gold



De Duo Eye Crayons hebben een opvallende tweekleurige vormgeving die overeenkomt met de kleuren eyeliner. In gouden letters staat er op het potlood Olcay Gulsen Beauty en aan de andere kant staat Duo Eye Crayon. Aan elk uiteinde is de kleurnaam te vinder vlak onder de gouden dop.


Ben je net als ik (nog) niet zo handig met een oogpotlood en helemaal niet als het oogpotlood uit twee kleuren bestaat? Gelukkig legt Olcay Gulsen Beauty uit hoe je de Duo Eye Crayons kunt gebruiken: Breng de donkerst kleur van het Duo Eye Crayon aan langs de bovenste wimperrand en voeg naar wens eventueel een wing toe. Gebruik vervolgens de highlighter (de lichtste kleur) in de binnenste ooghoeken en in de waterlijn voor een verhelderend effect. In een creatieve bui? Mix en match dan jouw favoriete look door één of beide kleuren te gebruiken.


De Duo Eye Crayons hebben een stevig en tegelijk romige punt waarmee je gemakkelijk een lijntje tekent. Ook al heb je, net zoals ikzelf, maar weinig handigheid in het aanbrengen van eyeliner. De Duo Eye Crayons zijn goed gepigmenteerd en hebben een lange houdbaarheid. Je kunt de eyeliners ook gebruiken als lipliner.



Gebruik jij wel eens eyeliner?


Verkrijgbaarheid

De Olcay Gulsen Beauty Duo Eye Crayon zijn online te koop bij Olcay Gulsen en bij Glow Institute in Rotterdam. Een Duo Eye Crayon kost €13,95 en voor €39 heb je ze alle vier. Ook zijn er drie sets te koop met een oogschaduw palette met bijpassende Duo Eye Crayon. Dit set kost €23,95


Als je via deze link wat besteld, dan krijg je maar liefst €5 korting op jouw eerste bestelling.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

18 opmerkingen:

  1. Ik heb een keer een eyeliner geprobeerd. Dat ging zo mis, dat ik nu alleen nog maar oogpotlood gebruik!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze zou ik zo kopen vanwege de vele kleurtjes. En dan lekker kleuren op mijn ogen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben dol op eyeliner! Alleen vind ik een potlood alleen prettig onder mijn ogen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik een potlood een recht lijntje trekken, dat gaat goed

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb de Olcay Gulsen Beauty Duo Eye Crayon Brown + Highlight en die bevalt mij heel goed moet ik zeggen. Een fijn alternatief voor de eyeliner.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eyeliner heb ik nooit gebruikt omdat ik dat een beetje te hard vond, een potlood vind ik veel zachter van look

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een eyeliner, dat is niet echt mijn ding, een te bibber8g handje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Handig, ik stuur het door naar mn vriendin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wauw, wat zien de swatches er ontzettend goed gepigmenteerd uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleuren en superhandig dat ze zo romig zijn. Ik ga deze eens kopen, nog even kijken welke kleur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vind dat er wel veel keuze uit kleuren is, dat lijkt me ideaal

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik gebruik altijd een eyeliner, maar nooit een kleur altijd zwart. Zonder eyeliner vind ik het minder mooi bij mezelf...

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleurtjes! Ik gebruik eigenlijk bijna nooit eyeliner, en anders simpel zwart.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Geen eyeliner, wel een heel zacht oogpotlood. Favoriet zijn de 'clubbing' ones van Bourjois overigens. Ik zag laatst wel een toffe hack voor als je een wing wilt zetten. Ze deden een laagje op de wijsvinger en trokken dan vanuit je ooghoek omhoog. Dan heb je dus een perfecte vorm / schaduw waar je de eyeliner overheen kunt aanbrengen. Als ik weer make-up mag dragen ga ik dat zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Geen eyeliner, wel een heel zacht oogpotlood. Favoriet zijn de 'clubbing' ones van Bourjois overigens. Ik zag laatst wel een toffe hack voor als je een wing wilt zetten. Ze deden een laagje op de wijsvinger en trokken dan vanuit je ooghoek omhoog. Dan heb je dus een perfecte vorm / schaduw waar je de eyeliner overheen kunt aanbrengen. Als ik weer make-up mag dragen ga ik dat zeker proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik wil eigenlijk wat vaker oogpotloden gebruiken. Dit klinkt echt heel handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat zijn mooie kleuren! Vooral de blauwe spreekt mij enorm aan. Liefs Gea www.glamview.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Oh die kleurtjes zij mooi. Vooral de blauwe is helemaal mijn ding.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...