woensdag 7 december 2022

Review: By Dash Beauty Christmas Lash Ball

By Dash Beauty
Ken je iemand die dol is op faux mink wimpers? En wil je deze lash lover echt verrassen? Dan raad ik je aan om de By Dash Beauty Christmas Lash Ball cadeau te doen. Nieuwsgierig waarom ik dit cadeau aanraad? Dan moet je vooral deze blog lezen!








By Dash Beauty Christmas Lash Ball

Dit zegt By Dash Beauty over hun super originele kerst cadeau:
De feestdagen naderen en het duurt niet lang meer voordat iedereen op zoek gaat naar een leuk en betaalbaar cadeau! Als je op zoek bent naar een mooi maar vooral origineel cadeau zoek dan niet verder, we got you beauty! Personaliseer nu je eigen By Dash Beauty kerstbal met één van onze 3D faux mink wimpers naar keuze! Een leuk cadeau om te geven maar ook erg leuk om zelf te hebben! Laat je gepersonaliseerde wimper kerstbal schitteren in de kerstboom, wees er snel bij want de wimper giftbal is maar beperkt op voorraad.


By Dash Beauty Christmas Lash Ball
De kerstbal is gemaakt van kunststof en heeft een diameter van 8 cm. Je kunt zelf kiezen welke naam (maximaal 10 karakters) je op de kerstbal wilt zetten en in welke kleur: roze, wit, hologram (roze, oranje of blauw), zilver of zwart. Aan de andere kant van de kerstbal komt in dezelfde tint By Dash Beauty te staan. Het geheel wordt afgemaakt met een mooi roze By Dash Beauty lint. Je kunt kiezen uit maar liefst 8 verschillende wimper stijlen: van natuurlijk tot glamour. Er zit dus voor iedereen wel een geschikte stijl bij!


Review By Dash Beauty Christmas Lash Ball
De wimpers van By Dash Beauty zijn gemaakt van 3D Faux Mink. Dit houdt in dat ze niet gemaakt zijn van echte mink haren. Hierdoor zijn de wimpers vegan vriendelijk en ze zijn cruelty free! De wimpers hebben een doorzichtige band hierdoor vermengen ze mooi met jouw eigen wimpers en zijn lichtgewicht. Waardoor ze comfortabel zijn om te dragen. Bovendien kan je de wimpers meerdere malen gebruiken. Tot maar liefst 30 keer! Maar dan moet je ze wel goed verzorgen. Hoe je dat doen, dat lees je hier.


By Dash Beauty wimpers
By Dash Beauty heeft mij verrast met een mooie Christmas Lash Ball met in holografisch roze en blauw mijn naam. Echt zo leuk. Ik vond in mijn kerstbal de wimpers Angel Eyes. Deze wimpers krijgen een 3 op de glamour scale. Het cijfer 1 geeft dan dat de wimpers natuurlijk zijn en het cijfer 5 geeft aan dat de wimpers extremely glamorous zijn. Een drie zit er dus precies tussen in: je kunt de wimpers dus gebruiken voor dagelijkse looks, maar ook voor een avondje uit. De wimpers geven prachtige volume voor een intense oog look en voelen erg zacht aan. 


Wat vind jij van dit unieke cadeau?



Verkrijgbaarheid

De By Dash Beauty Christmas Lash Ball kost €22,95 en is de koop onlineIk heb een leuke kortingscode voor je: als je de kortingscode TESSA15 gebruikt, ontvang je een leuke korting op je bestelling.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

11 opmerkingen:

  1. Ik vind dit echt een heel leuk cadeau! En ook super dat het multifunctioneel is!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er vast heel feestelijk uit! Ik heb zelf nog nooit nepwimpers op gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kerstcadeau, ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit nepwimpers heb gedragen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg leuk! Ik vind nepwimpers altijd erg mooi staan, mits het niet van die dikke gevallen zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een ontzettend leuke blog weer. Bedankt voor de leuke review en hele mooie dag toegewenst lieve Tessa!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een onwijs leuk cadeau zeg! Ik vind het lettertype ook heel stijlvol!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dit vind ik persoonlijk nu eens super leuk om cadeau aan iemand te geven. Ik zocht nog net een cadeautje voor een vriendin. Dankjewel voor de tip.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik dacht eerst dat het een bruisbal was, maar er zitten gewoon wimpers in. Heel origineel! leuk kerstcadeau voor de liefhebber

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ah dat ziet er wel echt feestelijk uit, zeker een leuk cadeau!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Echt een super cadeau voor een liefhebber van wimpers!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een fijn cadeau zeg. Wat ik vooral speciaal vind is dat je hem ook nog kan personaliseren met die naam op de kerstbal. Is een extra verrassing!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...