dinsdag 5 april 2022

Review: NYX Shine Loud High Shine Lipstick

Review NYX Shine Loud High Shine Lipstick

Als je opzoek bent naar een lipstick met een lange houdbaarheid en die niet afgeeft, dan kom je al snel uit bij de liquid lipsticks. Een van de beste liquid lipsticks, zo niet De Beste, is wat mij betreft de Shine Loud High Shine Lipstick van NYX Professional Makeup. Waarom? Dat vertel ik in deze review!


NYX Professional Makeup Shine Loud High Shine Lipstick

Wat maakt deze liquid lipstick zo bijzonder? NYX Professional Makeup vertelt het volgende over hun liquid lipstick:

De eerste ultra-gepigmenteerde high-shine lipkleur van NYX, die 16 uur lang perfect blijft zitten. Unieke combinatie van een gepigmenteerde basis kleur met super glossy top coat. De formule voelt licht en comfortabel aan op de lippen, is vegan en dekt in één beweging. Vervaagt niet, loopt niet uit en geeft niet af: U kunt zoenen, drinken, met uw haar zwaaien en zelfs onder een mondmasker dragen! Het resultaat? Mega shiny & gepigmenteerde lippen, tot 16 uur lang.


Als ik dit zo lees, word ik echt heel enthousiast en nieuwsgierig of het echt zo wonder lipstick is als ze beweren. Nou, ik kan jullie vertellen, dat is echt zo!


Review NYX Shine Loud High Shine LipstickDe lipstick bestaat uit twee gedeeltes: de gekleurde basis kleur en de transparante top coat. De lipstick zit in een lange flacon met aan het ene uiteinde de basis kleur en aan het andere uiteinde de top coat. Beide hebben ook een eigen soort applicator. Zo heeft de gekleurde basis kleur een sponsachtige applicator waarmee je heel precies de lipstick kunt aanbrengen. De top coat heeft daarin tegen juist een kwastje als applicator. Je brengt eerst de basis kleur aan. Daarna moet je 90 seconden wachten totdat de basis kleur opgedroogd is. Vervolgens breng je de glanzende top coat aan. Als je de top coat eerder aanbrengt, dan is de gekleurde basis kleur nog niet droog. 


Review NYX Shine Loud High Shine LipstickDe gekleurde basis laag droogt mooi en egaal mat op. De doorzichtige top coat zorgt er voor dat jouw lippen een mooie glans hebben. De pigmentatie en houdbaarheid van de gekleurde basis kleur van de NYX Shine Loud High Shine Lipstick  is erg goed. Aan het einde van de dag zit alles nog netjes op mijn lippen, zonder te vervagen. De lipgloss vervaagt wel, maar dat is altijd bij een lipgloss. Ook fijn: deze lipstick geeft ook totaal niet af op het mondkapje dat we de afgelopen maanden veel hebben moeten dragen.


Mijn mening

Ik vind de NYX Professional Shine Loud High Shine Lipstick een van de beste liquid lipsticks die ik in mijn collectie heb. De houdbaarheid is echt ongelofelijk goed. Hetzelfde geldt voor de pigmentatie. Wel is het belangrijk dat je 1,5 minuut wacht met het aanbrengen van de transparantste top coat, want anders is de gekleurde basis lang nog niet droog.

Wat is jouw favoriete liquid lipstick?

Verkrijgbaarheid

De NYX Professional Shine Loud High Shine Lipstick is onder meer te koop bij geslecteerde filialen van Douglas en Etos. En natuurlijk online bij deze winkels. Maar online ook bij Wehkamp en Boozyshop. De prijzen kunnen onderling variëren, maar liggen zo rond de €11
* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

14 opmerkingen:

  1. Ik ben ook echt fan van liquid lipsticks, al zou ik bij deze waarschijnlijk niet het geduld hebben om anderhalve minuut te wachten

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleur!Ja, pigmentatie en houdbaarheid zijn soms echt een probleem. Lijkt dat ik deze zeker eens moet testen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat fijn dat je zo enthousiast bent over deze lipstick. Ik gebruik het zelf niet, maar als ik zou moeten kiezen zou ik zeker ook gaan voor eentje die lang houdt. Goede tip ook op het laatst, om anderhalve minuut te wachten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik hoor zoveel goede verhalen hierover! Ik vind de Lip Whip van Beautybakerie ook heel fijn, die blijft ook heel goed zitten door de dag heen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur lipstick is dit, zelf gebruik ik bijna geen liquid lipsticks.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kleur van de lipstick vind ik mooi en dan nog langhoudbaar, ideaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. oh prachtige kleur, ideaal voor de lente en zomer. Ik gebruik ze helaas niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kleur en hoe je het beschrijft klinkt het erg fijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Als ik de omschrijving lees is dit echt wel eentje die ik wil uitproberen. Ook vind ik de kleur wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat fijn dat dit zo'n goede lippenstift is! Dat is toch vaak maar afwachten namelijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben meer van de matte lippenstift maar deze kleur is wel super geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat fijn zo met een aparte coat. Ik houd er wel van op zijn tijd.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. oh mooi kleurtje voor deze lente. het merk spreekt mij wel aan om misschien deze lente is te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een prachtige kleur! Een foto waar je hem draagt zou ook een leuke toevoeging zijn aan het artikel. Liefs gea www.glamview.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Masterclass: Nude look met By Dash Beauty

Een tijdje geleden ging By Dash Beauty live op Instagram. MUA Julia ging met verschillende By Dash Beauty producten een nude make up look ma...