vrijdag 18 februari 2022

Review: NYX This Is Milky Lipgloss

Review NYX This Is Milky Lipgloss

Lipgloss, ik heb er nog steeds een haat/liefde verhouding mee. In de zomer is het liefde, in de herfst is het haat. Niets is vervelender dan dat je haren in jouw lipgloss waait en de lipgloss vervolgens over jouw hele gezicht verspreidt. Via de NYX Professional Makeup Test Squad ontving ik de nieuwste lipgloss van NYX Professional Makeup: This is Milky Gloss! Benieuwd of het haat of liefde is? Lees dan vooral verder!


NYX Professional Makeup This is Milky Gloss! 

Weer een nieuwe lipgloss hoor ik je denken. Er zijn er al zoveel. Dat klopt. Maar de This Is Milky Gloss behoord tot een nieuwe generatie lipgloss. Dit is wat NYX Professional Makeup zelf zegt over hun nieuwste lipgloss: Krijg de melkachtige look met de This is Milky Gloss van NYX! Een nieuwe generatie hydraterende lipgloss, doordrenkt met vegan melk! Eén veegbeweging levert voor een vleugje kleur met ultraglasachtige natte glans, maar kan worden gelaagd voor meer verzadiging, die 12 uur lang verkoelende hydratatie voor uw lippen biedt. Verkrijgbaar in 8 tinten met een zoete verslavende vanille milkshake geur.

Review NYX This Is Milky LipglossEr zijn acht tinten verkrijgbaar: van blauw tot bruin tot oranje en roze. Zelf heb ik de kleur Milk It Pink gekregen. Het is denk ik geen verassing dat dit een roze lipgloss is. Wat ik erg leuk vind aan deze nieuwste lijn zijn de namen. Overal komt het thema melk terug: de naam van de lijn, maar ook in de kleur namen.  En wat te denken van de geur: een beetje zoet, maar niet te zoet of te overheersend.  De lipgloss zit in een matte transparante flacon met een gekleurde dop. In witte letters staat de merknaam en de productnaam. Op de onderkant is de kleurnaam terug te vinden. De applicator van This Is Milky is een plat sponsje. Hiermee kan je gemakkelijk de lipgloss aanbrengen. De kleur van de lipgloss zie je minimaal terug op de lippen: je ziet een glans, maar je ziet niet heel duidelijk dat het roze is. Ik vind de kleurpigmentatie erg subtiel. De houdbaarheid is zoals je van een lipgloss mag verwachten: na iets te eten of te drinken is de lipgloss van de lippen en is bijwerken noodzakelijk. Wat ik erg fijn vind aan This Is Milky is dat hij niet kleverig is. Je voelt wel dat je een gloss op jouw lippen hebt zitten, maar het is geen onaangenaam gevoel.


Mijn mening

Review NYX This Is Milky Lipgloss

Ik vind de NYX Professional Makeup This is Milky Gloss! een leuke lipgloss die lekker ruikt en niet kleverig is. Hij is perfect voor als je een simpele look maakt zonder opvallende lippen. Maar of deze lipgloss nu echt liefde voor mij, dat is niet helemaal het geval.
Draag jij wel eens lipgloss?


Verkrijgbaarheid

De NYX Professional Makeup This is Milky Lipgloss kost rond de €9 en is onder meer te koop bij Douglas, Etos, Wehkamp en diverse andere webshops.


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

13 opmerkingen:

  1. Ik houd heel erg van deze lichte kleur roze! Erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat veel tinten lipgloss, daar moet je wel een keuze uit kunnen maken

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik heb ook een haat-liefde verhouding met glosses omdat je zo vaak moet bijwerken. Dit ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het eerste wat ik denk als ik de kleur zie: Mierzoet! Zowel in kleur, geur als in "smaak". Fijn dat deze je zo bevalt. Ik weet niet of ik hiervoor zou gaan. Eerder voor een transparantere.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb zelf één lipgloss, maar ik gebruik 'm inderdaad niet veel. Vaak is het binnen no-time weer weg bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik draag het zelden. Ben benieuwd naar de blauwe. Blauwe lipstick snap ik maar hoe dat zich vertaalt bij een lipgloss?

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Soms, en dan het liefste over een matte lipstick ;) Mijn lippen hebben nagenoeg geen kleur van zichzelf. Kleur is dus wel een dingetje voor mij. Deze shade zou je op mijn lippen denk ik amper zien. En ik weet dat het matte van een lipstick juist het kenmerk is, maar meestal ben ik nu eenmaal meer van de shimmers of net dat sprankelende, glimmende effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Soms, en dan het liefste over een matte lipstick ;) Mijn lippen hebben nagenoeg geen kleur van zichzelf. Kleur is dus wel een dingetje voor mij. Deze shade zou je op mijn lippen denk ik amper zien. En ik weet dat het matte van een lipstick juist het kenmerk is, maar meestal ben ik nu eenmaal meer van de shimmers of net dat sprankelende, glimmende effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Deze ziet er uit alsof ik het moet hebben ! Love de roze kleur alleen al

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een mooie kleur is dit. Dit merk is super geweldig. Ik heb er zelf 8 stuks van. Binnenkort nog meer kleuren kopen. Deze kleur mis ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ohhhh deze is leuk! En liefde voor glossjes die niet te kleverig zijn! Mijn fave gloss kleur is van Victoria's Secret, maar die is echt vreselijk plakkerig. Ik gebruik nu veel transparante balsems in de winter.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. De milky make-up trend vind ik erg mooi. Ook bij de nagellakjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. In mijn puberteit droeg ik regelmatig lipgloss. Transparant en roze waren mijn favoriete tinten.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...