dinsdag 1 juni 2021

Review: Nivea Naturally Good

Review Nivea Naturally Good
Begin dit jaar ontving ik als lid van de Nivea Tester Club vier producten uit de nieuwste Naturally Good lijn om te testen: 
Naturally Good Micellair Water met Bio Aloë Vera, Naturally Good Micellair Washgel, Naturally Good Anti Age Day Care en Naturally Good Anti Age Night Care. Ik heb goed de tijd genomen om deze vier producten te testen en te zien wat het voor mijn huid doet. Dat is namelijk erg belangrijk wanneer je huidverzorging test.
 

Voordat ik meer vertel over de Naturally Good lijn en mijn ervaringen hier mee, is het denk ik handig dat ik jullie eerst wat meer over mijn huid en mijn huidverzorging ritueel vertel. Want elke huid is anders en elke huid reageert ook weer anders op huidverzorging. Ik heb zelf een droge huid, vooral bij mijn wenkbrauwen en voorhoofd. Voordat ik de Naturally Good lijn ging gebruiken, gebruikte ik al huidverzorging van Nivea: Micellair Water voor de gevoelige huid, Essentials Verzachtende Reinigingsmelk, Essentials Verzachtende Tonic, Essentials +24H Sensitive Dagcrème en Essentials +24H Sensitive Nachtcrème.

Nivea Naturally Good
Dit is wat Nivea schrijft over de Naturally Good lijn op hun website: Het leven gaat snel, is druk en vraagt veel van jou en je huid. Zo nu en dan is er ook niets lekkerder dan een momentje voor jezelf en genieten van natuurlijke eenvoud. Het nieuwe NIVEA NATURALLY GOOD assortiment is gebaseerd op meer dan 100 jaar expertise en vertrouwen in huidverzorging. De NATURALLY GOOD producten zijn niet alleen 100% transparant, maar bevatten ook elk een biologisch hoofdingrediënt zoals Kamille, Argan olie, Groene thee, Aloë vera.

Naturally Good Micellair Water 
Review Nivea Naturally Good Micellair Water
Het Micellair Water uit de Naturally Good lijn wordt als volgt omschreven door Nivea: Ontdek NIVEA Naturally Good Micellair Water met Bio Aloë Vera. Ons product met ingrediënten van 98% ingrediënten van natuurlijke oorsprong* voor volledig respect van de huid 2% additionele ingrediënten voor formule stabiliteit en veiligheid.De formule verrijkt met reinigt op milde wijze, verfrist en hydrateert je huid. De micellen in de formule werken als een magneet en vangen al het vuil, talg en make-up efficiënt op zonder residu. Voor een perfect frisse, schone en gehydrateerde huid die kan ademen. 

Ik kan kort zijn over de werking van Naturally Good Micellair Water. Het doet wat het beloofd: mijn make up wordt gemakkelijk verwijderd en mijn huid voelt fris, schoon en gehydrateerd aan. Wat ik ook prettig vind, is dat het voor 98% uit natuurlijke producten bestaat. Ook is de fles recyclebaar. Kortom: dit micellair water is goed voor mens en milieu!

Naturally Good Micellair Washgel
Dit valt te lezen op de site van Nivea over het Naturally Good Micellair Washgel: Ontdek de nieuwe Nivea Naturally Good Micellair Reinigingsgel met Bio Aloë Vera. Ons product met 99% ingrediënten van natuurlijke oorsprong biedt 100% transparantie voor jou en je huid. De overige 1% aan ingredienten zorgen voor maximale huidveiligheid. De verfrissende formule met verkwikkende geur reinigt zacht en effectief je huid en verwijdert make-up. De micellen in de formule werken als een magneet om efficiënt alle vuil, talg en make-up op te vangen zonder residu achter te laten. 

Ik had nog nooit een reinigiginsgel gebruikt, dus ik was erg benieuwd hoe ik dit zou ervaren. Als ik eerlijk ben, heb ik gemengde gevoelens over de gel. De gel is gemakkelijk en hygiënisch in gebruik dankzij het pompje. De gel voelt prettig aan en het reinigt mijn huid goed en geeft mijn huid een fris gevoel. Maar waarom mijn gemengde gevoelens. Je moet dit naspoelen met water. Iets wat ik niet prettig vind. Mijn voorkeur gaat uit naar een vloeibaar product. Daarom gebruik ik deze ook als in ga douchen. Net zoals alle andere producten uit deze lijn, is de fles recyclebaar en bestaat het voor 99% uit natuurlijke ingrediënten.


Naturally Good Anti Age Day Care 
Review Nivea Naturally Good Anti Age Day Care
Dit is wat er op de website van Nivea te lezen is over de Anti Age dag cremeNIVEA Naturally Good Anti Age Day Care vermindert zichtbaar lijntjes in 2 weken. De formule met Biologisch Burdock Vruchtenextract Verstevigt en laat de huid glad aanvoelen. Deze verstevigende dagverzorging 99% ingrediënten van natuurlijke oorsprong * , Breng elke ochtend aan op een gereinigd gezicht. Huidvriendelijkheid dermatologisch goedgekeurd. *ingrediënten afkomstig uit de natuur die na verwerking meer dan 50% van hun moleculaire structuur (natuurlijke staat) behouden, inclusief water

Laat ik beginnen met te vertellen wat ik niet prettig vind aan deze crème en dat is de geur. De crème heeft vrij sterk, overheersende geur en die vind ik onaangenaam ruiken. Nog een nadeel van deze dagcrème is het gebrek aan SPF. De crème zit in een potje. Iedereen die mij al langer volgt, weet dat ik hier geen fan van ben. Ik vind het onhygiënisch om elke keer met mij vingers in het potje te zitten. Bovendien verliest wat van de werkzame ingrediënten elke keer als je het potje open maakt. Is het dan een en al negatieviteit? Nee hoor.  De anti age dagcrème uit de Naturally Good lijn heeft een prettig textuur en smeert gemakkelijk uit op de huid. Na gebruik voelt mijn huid glad en prettig aan. Ook voelt mijn huid gehydrateerd aan. Iets wat mijn droge huid goed kan gebruiken. Of het ook echt de zichtbare lijntjes en rimpels verstevigd durf ik niet te zeggen, aangezien ik een strakke/gladde huid heb zonder echte rimpels.

Naturally Good Anti Age Night Care
Review Nivea Naturally Good Anti Age Night Care
Natuurlijk heb ik ook de nachtcreme getest. Dit is wat Nivea er zegt over hun Naturally Good Anti Age Night Care: HET DRAAIT OM Vertrouwen NIVEA® NATURALLY GOOD biedt 100% transparantie over alle ingrediënten in haar producten.NIVEA Naturally Good Anti Age Night Care helpt uw ​​huid zichzelf 's nachts te regenereren. De formule met Biologisch Burdock Vruchtenextract vermindert lijntjes en rimpels zichtbaar in 2 weken. Deze nachtverzorging bevat 99% ingrediënten van natuurlijke oorsprong *. Het verstevigt en verzacht de huid. Klis-extract stimuleert de eigen collageenproductie van uw huid **. De huidverdraagzaamheid van deze nachtverzorging voor de rijpere huid is dermatologisch goedgekeurd. * Ingrediënten afkomstig uit de natuur behouden meer dan 50% van hun moleculaire structuur (natuurlijke toestand) na verwerking, inclusief water ** in-vitrotest

De Naturally Good Anti Age Night Care heeft voor mij dezelfde nadelen als de dagcrème. Het is een prettige en voedende crème die helpt mijn huid te herstellen gedurende de nacht. De textuur van de crème is wat dikker als dagcrème en heeft dus wat meer tijd nodig om goed in te trekken. Na gebruik voelt mijn huid zacht en aangenaam aan. 

Mijn mening
Ik vind de producten uit de Naturally Good lijn van Nivea prettige producten die doen wat ze beloven. Het fijnste aan deze lijn is, is dat de minstens 98% van de ingrediënten natuurlijk zijn en dat alle verpakkingen gerecycled kunnen worden. De producten zijn dus lief voor mens én milieu!

Heb jij al wat uit de Nivea Naturally Good lijn gebruikt?

Verkrijgbaarheid: alle producten Nivea Naturally Good lijn zijn te koop bij onder andere Kruidvat. Voor de meest actuele prijzen kan je het beste online kijken, aangezien Kruidvat regelmatig aanbiedingen heeft.

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

26 opmerkingen:

  1. die anti age...die zou ik eens moeten gaan gebruiken. Mijn hoofd weet hoe oud ik ben...maar mijn hart luistert niet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit product van Nivea ken ik nog niet... Ik gebruik wel elke zomer hun zonnebrand!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wist helemaal niet dat Nivea zich bezig hield met met natuurlijke en biologische producten. Ik ben dan ook van mening dat dit echt veel beter is voor je huid!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er goed en veelbelovend uit! Ook fijn dat het hoofdbestanddeel Aloë Vera is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb al veel goeds gehoord en gelezen over deze lijn van Nivea, maar zelf nog niks van geprobeerd.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Nee nog niet maar dat ga ik wel doen. Gebruik veel Nivea producten en ben nooit teleurgesteld.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de producten van Nivea meestal erg fijn, maar sommige ruiken inderdaad vrij sterk en dan merk ik toch dat het mij na een tijdje begint te irriteren.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Slim dat je de reinigingsgel gebruikt als je gaat douchen. Dan kun je het daarna zo naspoelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb al veel goeds gehoord over deze producten. Zelf vind ik ze niet zo fijn meestal komt dit door de geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nee, nog niet. Maar ik weet ook niet of ik dat ga doen met alle andere merken die ik nog aan het testen ben en ga testen. Ik vind Nivea een heel fijn merk voor zonverzorging en lichaamsverzorging, maar skincare vind ik weer een ander verhaal. Grappig trouwens. Ik gebruik juist liever producten die ik erna af moet / kan spoelen. Micellar water ben ik geen fan van. Oh en potjes vind ik geen probleem, omdat ik altijd een spateltje gebruik die ik na iedere keer afspoel. Ook zou je kunnen denken om een hoeveelheid in een kleiner (schoongemaakt) potje te doen. Zo hoef je de grote pot niet zo vaak open te draaien? Afijn, zomaar wat hersenspinsels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Nee, nog niet. Maar ik weet ook niet of ik dat ga doen met alle andere merken die ik nog aan het testen ben en ga testen. Ik vind Nivea een heel fijn merk voor zonverzorging en lichaamsverzorging, maar skincare vind ik weer een ander verhaal. Grappig trouwens. Ik gebruik juist liever producten die ik erna af moet / kan spoelen. Micellar water ben ik geen fan van. Oh en potjes vind ik geen probleem, omdat ik altijd een spateltje gebruik die ik na iedere keer afspoel. Ook zou je kunnen denken om een hoeveelheid in een kleiner (schoongemaakt) potje te doen. Zo hoef je de grote pot niet zo vaak open te draaien? Afijn, zomaar wat hersenspinsels :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Klinkt als een leuke club. ;-) Vooral het micellar water lijkt me fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Nivea stond in mijn ouderlijk huis altijd in de badkamer. Aloe vera vind ik ook zo'n fijn ingrediënt met mijn gevoelige huid.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Night care wil ik wel proberen! Ik hou er van om nieuwe night producten te gebruiken

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mijn oma zei altijd dat ze er nog zo jong uit zag omdat ze nivea creme gebruikte haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben ook heel geur gevoelig, als mij de geur niet aanstaat zou ik het niet kopen. Ook al is het product nog zo fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Dat klinkt goed! En fijn om te lezen dat de producten goed bevallen. Het uiterlijk vind ik wel wat minder: ik dacht eerst dat Nivea een lijn met schoonmaaksprays was begonnen...

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Inderdaad jammer als een crème een geur heeft die er niet bij past, of dat deze te sterk is. Gelukkig is de rest redelijk goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik hoef geen reinigingsgel te gebruiken, want ik gebruik geen make-up. Ik was heeeel ouderwets mijn gezicht met water en zeep

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Tja... wat kan ik als reactie over zo'n onderwerp schrijven... Ik ben nou niet bepaald een grootgebruiker van nivea, hahaha. Maar ik kan me voorstellen dat je het leuk vindt om dit soort producten te kunnen uitesten.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat leuk dat je producten kan testen! Zelf ben ik ook niet zo van potjes en erg gevoelig voor geur en toevoegingen. Maar ben nog opzoek naar de juiste dagcrème.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik ken deze niet, maar ik gebruik meerdere producten van Nivea en ben daar over het algemeen heel erg tevreden over.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Fijn dat Nivea steeds meer natuurlijke producten aanbiedt, maar inderdaad jammer dat ze vaak over-geparfumeerd blijven.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Superleuk dat je wat meer over Nivea vertelt het is ook echt een fijn merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Ik maak ook elke dag mijn gezicht schoon maar het ene product is het andere product niet. Fijn om te weten dat het reingsproduct voor jou werkt

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Het zou niets voor mij zijn omdat mijn huid sterk reageerd op geparfumeerde skincare. Maar ik vind de verpakking wel lekker vrolijk!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...