vrijdag 25 december 2020

Review NYX Beauty Advent Kalender

Fijne eerste kerstdag! Ik hoop dat jullie, ondanks alles, toch een fijne kerst hebben! Dit jaar had ik voor het eerst een beauty advent kalender. En deze was, hoe kan het ook anders, van mijn favoriete merk NYX Professional Makeup. Vierentwintig dagen lang een vakje open maken en daar een mooie make up verassing vinden. Geweldig. Volgend jaar wil ik weer zeker een beauty advent kalander. In dit artikel laat ik zien wat ik deze maand allemaal kreeg. Kijk je mee?
Jeetje, wat zaten er veel mooie producten in de NYX Professional Makeup Diamonds & Ice Please! Advent Kalender: van lipsticks tot oogschaduw tot lipverzoring en nog veel meer!

Lipproducten
Butter Gloss Angel's Food Cake
Butter Gloss Crème Brulee
Butter Gloss  Tiramisu 










Matte lipstick Neutral
Matte lipstick Perfect Red
Matte lipstick Siren
Matte lipstick Whipped Caviar









Softe Matte Lip Cream Rome 


Lipverzoring
#ThisIsEverything lip oil Clear
#ThisIsEverything lip oil Sheer Blush
#ThisIsEverything lip balm










Oogschaduw
Antique Gold 
Bronzed Goddess 
Crystal
Glam Purple
Golden Bronze 
Rose Gold










Diverse producten
Born To Glow Liquid Illuminator Sunbeam
Born To Glow Liquid Illuminator Gleam










HD Finishing Powder in de kleur Translucent
HD Studio Photogenic oogschaduw primer
Pore Filler Primer

Ik moet zeggen, ik vind de NYX Beauty Advent Kalender echt een aanrader. Er zitten alleen echte beauty producten in en geen opvul cadeautjes wat je vaak ook bij andere advent kalenders ziet. Er zitten een aantal producten in die ik al heb, maar dat is niet erg. Het zijn allemaal producten die ik veelvuldig en graag gebruik. Dus een back up van deze producten is erg fijn om te hebben. Alle producten, met uitzondering van de #ThisIsEverything lip balm en #ThisIsEverything lip scrub, zijn travel size. Dat vind ik niet erg, hierdoor zijn ze perfect om mee te nemen op vakantie (als dat weer mag) en het is een mooie manier om te ontdekken of een product of kleur wat voor je is.

Wat vind jij van de inhoud van deze beauty advent kalender?

10 opmerkingen:

  1. Echt een leuke manier om kennis te maken met de producten van NYX. Er zitten mooie producten tussen zo te zien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Best wel veel gevarieerde producten. Het ziet er goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaha aan al die producten zou ik denk k voor 4 jaar genoeg hebben !

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke producten. Misschien volgend jaar ook een keer doen, heb ik voorlopig weer voldoende voorraad. Mijn make-up is oud en weinig gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt fijn dat er gewoon geen opvulcadeautjes in zitten!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind die goud/bronze oogschaduw wel echt heel mooi zeg

      Verwijderen
  6. Wat een mooie inhoud. Ik word hier zo hebberig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een mooie inhoud. Ik word hier zo hebberig van.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke producten ik ga zeker iets bestellen
    Ik denk de lipstick groetjes corrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...