zondag 29 november 2020

Preview: NYX Advent Kalender 2020

Als klein meisje kreeg ik elk jaar een chocolade advent kalender om af te tellen tot kerst. Elke dag een vakje open maken en een chocolaatje vinden. Ook dit jaar heb ik een advent kalender gekocht. Maar daar zitten geen chocolaatjes in, maar make up! 

NYX advent kalender 2020
Elk jaar komen er veel beauty advent kalenders uit. Ik koos voor de advent kalender van mijn favoriete merk: NYX PROFESSIONAL MAKEUP. Dit jaar heeft de advent kalender het thema Diamonds and Ice Please. Het is een mooie fel roze box met zilveren accenten. Als je de box open maakt, dan zie je 24 vakjes. Allemaal netjes op een volgend. Je hoeft dus niet te zoeken waar welk vakje zit. Het is dus 24 dagen is het een klein feestje. Op de achterkant staat wat er precies in de kalender zit. Wat ik op zich prettig vind: zo weet je wat je kunt verwachten. Ze hebben alle producten per categorie gesorteerd, dus het is nog wel een verassing wat je op welke dag krijgt. Ik ga nu nog niets verklappen, maar ik kan wel zeggen dat het echt 24 make up producten zijn zonder opvul cadeautjes als een pincet of een vijl. Het lijkt mij leuk om samen met jullie de advent kalender uit te pakken. Elke dag deel ik op Instagram Stories (je kunt mij vinden onder de naam Tessa.Art) wat er die dag in de advent kalender zit. En elke zondag laat ik hier zien wat er die week voor make up producten er in zaten. 

NYX advent kalender 2020
Heb jij dit jaar ook een beauty advent kalender? 

Verkrijgbaarheid: de Diamonds and Ice Please advent kalender van NYX is te koop bij de winkels in Amsterdam en Rotterdam. Maar ook in geselecteerde Douglas filialen en in hun webshop. De adviesprijs ligt rond de €50

6 opmerkingen:

  1. Ik heb geen adventkalender, maar wel een fantastische give away voor de countdown box. Die telt vanaf kerstavond af naar het nieuwe jaar. Een mooi alternatief.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb hem ook even vast gehad, maar vond er teveel lipstick in zitten naar mijn smaak.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Uniek overnachten29 november 2020 om 18:23

    Hoe leuk zeg! Dit is ook nog wel fijn om aan iemand cadeau te geven.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb dit jaar helaas geen een adventbox of kalender gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je bent vast weer heel even het kleine meisje, als je de make up mag uitpakken.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je bent vast weer heel even het kleine meisje, als je de make up mag uitpakken.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...