maandag 28 oktober 2019

Review: California Beamin' NYX bronzer

NYX Califronia Beamin' bronzer
Dit is de kleur Golden State
De winter staat bijna voor de deur en mijn healty summer glow is verdwenen. Maar dankzij de nieuwste bronzer van NYX kan ik mijn healty summer glow toch een beetje behouden.


CaliforniaBeamin'
Ik gebruik altijd de matte bronzer van NYX en ik wilde wat nieuws proberen. Op Instagram had ik al regelmatig California Beamin' Face & Body Bronzer voorbij zien komen. Het was dus geen moeilijke keuze welke bronzer ik wilde!

Here comes the fun: het is de California Beamin' Face & Body Bronzer van NYX Professional Makeup! Deze giga bronzer is beschikbaar in zes sun-kissed kleuren die u in het zonnetje zetten. Met een creamy structuur, geeft de poeder een warme faux glow met een flatterende satin finish. Elke zorgvuldig samengestelde kleur blend gemakkelijk op het gezicht of lichaam en creëert een air-brushed, second-skin effect.


NYX Califronia Beamin' bronzerDe bronzer zit in een grote ronde plastic verpakking met een transparante deksel waarop in witte letters NYX Professional Make Up en de naam van de bronzer California Beamin' Face & Body Bronzer staan. De bronzer is vrij groot en bevat 14 gram aan product. Ter vergelijking: de matte bronzer van NYX bevat 9,5 gram. De California Beamin' bevat kleine subtiele glitters voor een mooi healty summer glow. De bronzer is zeer goed gepigmenteerd, Het is aan te raden om niet te veel poeder op jouw kwast te doen en deze eerst goed af te tikken voordat je de bronzer op jouw gezicht aanbrengt. Anders ziet het er niet uit. Dit kan ik uit ervaring vertellen! (Gelukkig test ik nieuwe make up producten eerst altijd thuis voordat ik er mee naar buiten ga). De poeder heeft een aangename zachte structuur en is niet heel erg poederig. Het laat een mooie sun kissed glow achter zonder oranje uit te slaan.

Mijn mening
NYX Califronia Beamin' bronzer
De bovenste swatch is een harde swacth
en er onder is de swatch geblend
met mijn huid
Ik vind deze bronzer fijn in gebruik. Ik was bang dat de glitters te heftig zouden zijn voor mij, maar dat was gelukkig niet zo! Ik vind deze bronzer een fijne afwisseling met mijn matte bronzer.

Verkrijgbaarheid: de Califronia Beamin' bronzer is te koop bij de NYX winkels in Rotterdam en Amsterdam. Maar ook online bij Douglas en in geselecteerde Douglas filialen. De prijs van de bronzer ligt rond de €12


9 opmerkingen:

  1. Ik denk dat hem ook best als oogschaduw kan gebruiken, heel mooi met die glitters erin!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie warme kleur. De glitters zie je bijna niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. de naam California Brown doet mij denken aan van die Amerikaanse series die zich aan het strand afspelen Bay Watch en zo :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hij ziet er goed uit, maar wel een beetje donker misschien?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik zou hem zelf niet snel gaan kopen vanwege die glitters, maar dat is meer omdat ik dat bij mijzelf niet mooi vind.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind een bronzen met een glitter altijd leuk om in de zomer te dragen. Dan heb je eigenlijk niet zoveel nodig en het glittertje maakt het net even leuker!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind de kleur niet zo mooi als een bronzer maar als oogschaduw wat hier al vaker is genoemd idd wel

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: MAC Connect in Colour Future Flame

Een tijdje geleden heb ik een make up session gevolgd bij de MAC Pro Store in Amsterdam. Ik wilde graag leren om een smokey eye te maken (bi...