vrijdag 27 september 2019

Review: essence ‘WHAT THE FAKE! mascara


 essence ‘WHAT THE FAKE! mascaraSinds begin september liggen de nieuwste essence producten in de schappen bij onder meer Kruidvat. Deze collectie bevat veel mooie producten. De komende tijd laat ik jullie een aantal van deze producten uitgebreid zien en vertel ik wat ik er van vind. Benieuwd welke producten ik ga uittesten? Dat kan je in dit artikel zien!

Ik ben dol op mascara. Sterker nog: ik ga de deur niet uit zonder! Het is daarom toch bijzonder dat ik nog nooit een essence mascara gebruikt heb.  Terwijl ik heel veel postive verhalen over essence mascaras heb gehoord. Ik was ook verheugd toen ik zag dat de nieuwste essence mascara bij mij in de brievenbus lag!


WHAT THE FAKE! mascara
 essence ‘WHAT THE FAKE! mascara
Welkom in de familie! De ‘I need a miracle! volumizing & strengthening mascara’ heeft al een naam voor zichzelf opgebouwd in de standaardcollectie en nu is er een nieuw lid in de familie. De ‘WHAT THE FAKE! mascara’ bereikt dankzij de ergonomische, amandelvormige borstel alle wimperhaartjes in slechts twee streken en de speciale nylon vezels geven de wimpers adembenemende lengte en expressief volume. Adviesprijs € 3,59     

De naam alleen al is veelbelovend en geeft mij hoge verwachtingen. Ik verwacht nu wel echt een WOW effect! Kan de WHAT THE FAKE! mascara van essence dit waar maken? 

 essence ‘WHAT THE FAKE! mascaraDe mascara zit in een zwarte huls met een zandloperfiguur. De naam van de mascara staat in een knallende pop-art stijl op de huls. Ook staat er het merk en wat de mascara beloofd (volume en lengte) op de huls. Op de deksel is de welbekende 'e' van essence gedrukt. De mascara borstel is amandelvormig waarbij de haartjes in het middel langer lijken dan aan het uiteinde. De mascara bevat nylon vezels die er voor zorgen dat je wimpers er langer en dikker uitzien. En ik kan je vertellen, dat doen ze! Bij twee laagjes heb je een mooi effect zonder spinnenpootjes. Mijn oogopslag is opener en mijn wimpers zijn duidelijk zichtbaar. Goed om te weten: deze mascara is niet water-proof. Maar  uit ervaringen kan ik vertellen, dat na het lopen in de regen zonder paraplu mijn mascara nog zo zat voor de regen. Geen uitgelopen panda look wat je soms wel eens hebt bij mascara's die niet water-proof zijn.

Mijn mening
Mijn eerste kennismaking met de mascara van essence is goed. Ik vind de WHAT THE FAKE mascara van essence erg fijn. De mascara doet wat die belooft: lengte en volume geven. Ik ben nu ook erg benieuwd naar de andere mascara's van essence
Links met mascara, rechts zonder mascara

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...