zondag 8 september 2019

Preview: essence herfst en winter update 2019

Sinds begin deze maand ligt de halfjaarlijkse collectie update van essence in de winkel. Er zitten prachtige producten bij. Ik was daarom ook erg blij dat ik een aantal producten uit deze collectie update toegestuurd heb gekregen om ze te testen. De komende tijd ga ik al deze producten uitgebreid testen en reviews over schrijven. Dus stay tuned! Om je al vast een idee te geven waar ik over ga bloggen, heb ik een paar herfstige foto's van de collectie gemaakt.





2 opmerkingen:

  1. Ziet er leuk uit! Benieuwd wat je van de producten vindt!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he?! Ik kan niet wachten om alles te gaan testen de komende tijd!

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...