maandag 27 mei 2019

Review: Beautifying lipbalsems van Catrice

Catrice Sheer Beautifying  Fashion Mauvement Lip Balm Catrice Sheer Beautifying Untold Story Lip BalmAls je toch gekleurde lippen wil, maar geen lipstick wilt dan zijn gekleurde lipbalsems de uitkomst. Ze geven jouw lippen een subtiele kleur én zijn nog verzorgend ook. Veel merken hebben zulke lip balm  in de collectie. Zo ook Catrice.

Sheer Beautifying lip balm 
Sinds begin dit jaar ligt de Sheer Beautifying lipbalm van Catrice in de schappen. Ze hebben vier verschillende kleuren. Zelf heb ik er twee in mijn collectie:  Fashion Mauvement,  een subtiele bruine lip balm en Untold Story die roze/rood achtig is.

Mijn ervaring met Catrice Sheer Beautifying lip balm 
Catrice Sheer Beautifying  Fashion Mauvement Lip Balm Catrice Sheer Beautifying Untold Story Lip BalmDe Catrice Sheer Beautifying lip balm heeft een crèmachtige textuur die erg fijn en licht aanvoelt op de lippen. Ze zijn erg subtiel wanneer je één laagje aanbrengt. Zelf vind ik het mooier als de kleur wat beter zichtbaar is, dus daarom breng ik twee laagjes aan. In tegenstelling tot veel andere lip balm heeft de Sheer Beautifying Catrice een lichte glans. Erg mooi vind ik dat. De lip balm is verrijkt met macadamia olie en argan olie. De eerst genoemde beschermt de lippen tegen uitdroging, terwijl de argan olie de lippen verstevigt, hydrateert en hersteld.

Mijn mening
Wat mooi aan deze lip balm is, is dat ze vegan friendly zijn. Maar ook zijn ze gluten- en parabenenvrij. De verpakking van deze lip balm zijn gemaakt van stevig karton. Dit past perfect in de huidige tijd waarin veel beautylovers verder kijken dan een mooi product.

Verkrijgbaarheid De Catrice Sheer Beautifying lip balm is verkrijgbaar in 4 verschillende kleuren. Ze zijn te koop bij Kruidvat  voor €3,59

Gebruik jij graag lip balm ?

5 opmerkingen:

  1. Oooh wat fijn dat deze glutenvrij zijn! Ik kende ze niet ze komen op mijn lijstje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kleuren , ik vind een dikkere laag ook mooier

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik gebruik Labello en eigenlijk nooit andere lippenbalsem. Maar ik vind het erg mooie kleuren hebben. Weer eens wat anders dan doorzichtig.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: SLA Paris EyeLight Coat

Eind vorig jaar ontving ik van SLA Paris een prachtig pakket . Een van de producten die in dit pakket zat, was de EyeLight Coat. Dit is een ...