vrijdag 31 mei 2019

Geshopt: Mei

Het is weer het einde van de maand, dus dat betekend mijn maandelijkse shop overzicht. En natuurlijk mag NYX daar niet in ontbreken!



NYX Professional Makeup Bare with meMijn brush cleaner spray was bijna op. Dit is een product die ik vaak gebruik en waar ik zeker niet zonder wil komen te zitten. Dus heb ik een reserve fles gehaald. Sinds begin deze maand lag ook een nieuwe lijn in de winkel: Bare with me. Deze lijn bevat ook Skin Veil, een soort BB-cream. Daar was ik erg benieuwd naar, dus die ging ook mee. Als cadeautje kreeg ik nog een mooie Bare with me flacon.

Ted Baker Ted's Sweat Treat parfum Polly
Ik ben dol op Ted Baker en ik ben dol op parfum. Het is daarom geen verassing dat ik een Ted Baker parfum heb gekocht. Binnenkort komt er een review van Polly online
Kate von D Studded Kiss Lovecraft
Mei is ook mijn verjaardagsmaand. En iedereen die mij kent, weet dat ik dol ben op make up en in het bijzonder: lipsticks. Een goede vriendin van mij is dol op Kate von D en zij vond het tijd dat ik een lipstick van dit merk in mijn collectie zou hebben! Ze koos voor mij de kleur Lovecraft uit de Studded Kiss lijn
Barry M Cosmetics Superdrug
In London heb ik vier Barry M producten gekocht: oogschaduw, lipstick, liquid lipstick met bijpassend lip potlood.
Ted Baker Lipbalm
Bij Boots in London kocht ik deze lipbalm van Ted Baker.








Too Faced
In London zit ook een winkel van Too Faced. Natuurlijk moest ik daar heen. Ik kocht oogschaduw, mascara, poeder en een primer



4 opmerkingen:

  1. Nog gefeliciteerd! Ik ken het merk Ted Baker niet zo goed, leuk om daar meer over te weten.
    Mooie kleur lipstick!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel! Binnenkort verschijnen er twee reviews over Ted Baker op mijn blog

      Verwijderen
  2. Nog gefeliciteerd! Wat een mooie dingen heb je gekocht. Ik ben heel benieuwd naar het merk Kat Von D.
    X Robin

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je! Ik zal binnenkort een artikel plaatsen over Kate von D en de lipstick

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: MAC Connect in Colour Future Flame

Een tijdje geleden heb ik een make up session gevolgd bij de MAC Pro Store in Amsterdam. Ik wilde graag leren om een smokey eye te maken (bi...