maandag 13 mei 2019

Cute Make Up: bloemerige lipstick

Je hebben vast wel gemerkt dat ik een zwak heb voor de vormgeving van make up. Toen ik deze lipstick op Aliexpress zag, moest ik die gewoon hebben. Wat me het meeste aansprak was het kleine paarse bloemetje en de goudkleurige vlokjes die in de transparante roze hars zitten. Op de foto online zag de huls er uit van stevig plastic. Maar toen ik deze lipstick binnen kreeg, kwam ik er achter dat de huls goedkoop plastic is. Al met al oogt deze lipstick erg goedkoop, wat die natuurlijk ook is. Waar ik erg nieuwsgierig naar was, was hoe de kleur lipstick er uit zou zien. Ik durfde de lipstick niet uit te testen op mijn lippen, omdat ik niet weet wat de ingrediënten zijn. Daarom heb ik een swatch op mijn arm gemaakt: het is een licht roze was. Het is niet echt duidelijk te zien. Laat staan te fotograferen. Ik ga deze lipstick nooit gebruiken, maar hij staat leuk op mijn make up tafel.


Heb jij ook wel eens make up gekocht alleen omdat het er mooi uit zag?

1 opmerking:

  1. Ahhhh wat snoezig en hoe bijzonder dat ze dat bloempje erin hebben kunnen maken!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...