zondag 31 maart 2019

Geshopt Maart

Vorige maand heb ik flink geshopt. Dus deze maand wilde ik het rustig aan doen: eigenlijk niets kopen. Tenzij een product op was of ik het product echt nodig had. Zou het mij gelukt zijn? Ik denk dat jullie het antwoord wel al weten!


NYX Professional Makeup Velvet Matte lipstick
Bij de Action zag ik dat ze NYX lipsticks verkopen van oude lijnen. Natuurlijk moets ik 'even kijken' of er 'een kleur bij zit die ik nog niet heb'. En dat was natuurlijk zo. Ik kocht uiteindelijk drie verschillende lipsticks. Hier kan je meer over lezen.








NYX Professional Makeup Velvet Matte lipstick
Tijdens een tweede bezoekje aan de Action gekocht ik nog twee NYX lipsticks en een nieuw parfum van Christina Aguilera.
NYX Professional Makeup

Vorige maand heb ik een make up masterclass gevolgd bij NYX in Rotterdam. Ik had toen niet alle producten gekocht die we gebruikt hebben. Dus een goede reden om die deze maand wel te kopen: blush, wenkbrauw potlood én gel, lipgloss, setting spray en twee kwasten. Er was ook een leuke actie: bij besteding van een bepaald bedrag kreeg je een tropisch tas cadeau. Altijd leuk

1 opmerking:

  1. Tof dat ze zoveel producten verkopen bij de Action waaronder make-up.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...