vrijdag 29 maart 2019

Merk in de spotlight: MUA

Het is weer tijd voor een nieuwe editie van merk in de spotlight. Deze keer is het de buurt aan MUA, wederom een Brits merk met roots in Londen.

In april 2000 is MUA Make Up Academy opgericht, maar Nederland moest nog tot 2014 wachten totdat wij kennis konden maken met dit geweldige Britse merk. MUA bied make up van een hoge kwaliteit voor een betaalbare prijs. Waarbij de consument en trends voorop staan.

MUA heeft een aantal waarden die leidend zijn voor alles wat het merk doet en ontwikkeld:
Innovatief: trends, nieuwe ideeën die betaalbaar zijn voor iedereen en geschikt zijn voor alle huidtypen en alle gelegenheden
Educatie: kennis delen zodat iedereen een eigen look kan creëren
Integriteit: alle producten zijn dierproef vrij. En alle (product) foto's worden zo min mogelijk bewerkt, zodat je als make up liefhebber weet wat je kan verwachten: what you see is what you get.

Een paar jaar geleden heb ik dit mooie merk in Engeland ontdekt. Ik was gelijk weg van de lipsticks. Mijn vreugde was ook groot toen ik er achter kwam dat de Kruidvat een MUA schap heeft. Helaas niet zo uitgebreid als in Engeland, maar beter iets dan niets! 

Mijn collectie is nog bescheiden zoals jullie op de foto kunnen zien, maar de producten die ik heb, daar ben ik erg enthousiast over. Ik ben vooral onder de indruk van het oogschaduw palette. Wat is jouw favoriete MUA product?
MUA Make Up Academy
Super Stylo Satin Finish lipstick in de kleur Elite
Oogschaduw palette Cosmic Vixen
Vidid lipstick in de kleur Red Alert















2 opmerkingen:

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...