donderdag 28 februari 2019

Geshopt Februari

Catrice lipstick lipbalm oogschaduw
De maand februari begon shop-wise goed. De nieuwe producten van Catrice lagen sinds vorige maand in de winkel, maar de producten die ik wilde lagen pas 1 februari in de winkel. Ik heb de brush cleaner gekocht, een oogschaduw palette, een lipstick en twee gekleurde lipbalms. Hier kan je een uitgebreider artikel over deze producten lezen.





Primark Beauty Parfum
Ook kocht ik bij de Primark dit Parijs parfum. Het is  feminiene geurtje met een geweldige flacon. Binnenkort volgt er een review.












Mua Cosmetics Cosmic Vixen oogschaduw
Op de Nederlandse Instagram pagina van MUA Cosmetics heb ik dit prachtige oogschaduw palette gewonnen. Ik heb eerder deze maand een review over dit palette geschreven






Een maand niet geshopt bij NYX, een maand niet geleefd! Zoals jullie zien heb ik veel moois bij NYX gekocht om een complete look te maken. In dit artikel lees je meer over deze aankopen.

2 opmerkingen:

  1. Lekker geshopt, ik ben vooral benieuwd naar het parfum van Primark!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Later deze maand komt er een review van dat parfum en het London parfum

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...