donderdag 31 januari 2019

Geshopt Januari

Het leek mij een leuk idee om elke maand mijn nieuwe aankopen op het gebied van beauty met jullie te delen. Vandaag mijn januari aankopen.



NYX oogschaduw palette Machinist collectie Steam IgniteDe eerst koop was iets praktisch: brush cleaner van NYX. Dit is een product dat er bij mij snel doorheen gaat. Elke keer als ik een kwast gebruikt heb, spray ik deze schoon.


Mijn volgende aankopen zijn ook van NYX: twee oogschaduw paletten uit de Machinist collectie.  Deze maand was er sale bij NYX en toen ik zag dat er 50% korting op deze collectie was, wist ik dat ik ze moest hebben.  Ik kon niet kiezen tussen deze twee, dus waarom niet allebei?! Benieuwd naar mijn mening over deze palette? Lees hier de review dat ik over beide paletten schreef.

Ik kocht ook nog een Kabuki kwast van Catrice in de uitverkoop. Ik had er al een, maar het duurt best lang eer dat deze droog is na het schoon maken. Dus het leek me handig om een backup te hebben.

In december had mee gedaan met een wedstrijd op Instagram en die heb ik gewonnen! In het pakket dat ik gewonnen heb, zitten allemaal merken die ik nog niet kende: nagellak van Sally Hansen, vloeibare glitter oogschaduw van Stila, lipstick van Mecca Max, gloss lip crayon van Burt's Bees  en een vloeibare lipstick van Too Faced. Ik kan niet wachten om alles uit te gaan proberen!

Op de valreep van deze maand ging ik toch nog een keer langs bij NYX, maar nu in Rotterdam. Ik wilde namelijk nog een extra oogschaduw kwast en lip oil waar ik veel positieve dingen over heb gelezen. Ik verliet de winkel echter met veel meer! Van de lieftalige MUA, met wie ik een leuk gesprek had en advies heb gekregen, kreeg ik nog een paar goodies: twee vloeibare oogschaduw en drie lipproducten. Echt super lief en ik kan niet wachten om alles te gaan gebruiken.

NYX #thisiseverything Lid Lingerie lip oil Lip butter

6 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie producten allemaal. Die oogschaduw palettes moeten echt heel erg mooi zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ben ook erg blij met mijn aankopen. Als je nog aan die oogschaduw kunt komen, moet je dat zeker doen. Ben er echt super blij mee

      Verwijderen
  2. Leuke aankopen! Ik kende een brush cleaner in sprayvorm nog niet, goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je. Ik ben er ook erg blij mee. Brush cleaner in sprayvorm is echt ideaal. Het is een makkelijke en snelle manier om je kwasten schoon te maken. Ik ben ondertussen aan mijn tweede fles begonnen

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: MAC Connect in Colour Future Flame

Een tijdje geleden heb ik een make up session gevolgd bij de MAC Pro Store in Amsterdam. Ik wilde graag leren om een smokey eye te maken (bi...