woensdag 26 december 2018

Beauty cadeaus

De kerstdagen zijn alweer bijna voorbij.  Ik heb gezellige dagen gehad. Ik hoop jullie ook.  Vandaag wil ik jullie laten zien welke mooie beauty cadeau's ik gekregen heb met de kerstdagen. 



Catrice, Etos, Flower Beauty, lipstick, Milani, MUA, oogschaduw,
Van mijn Nederlandse beauty bestie heb ik twee lipsticks gehad. Ze weet hoe dol ik ben op lipstick.  De lipstick is van  Catrice is uit de Ombré Two Tone lijn en heet Not ExpeRED yet en heeft een rood met paarse kleur. Dit geeft een mooi ombre effect. Ik heb nog nooit zo'n soort lipstick gehad, dus ik ben erg benieuwd! De andere lipstick is een mooie bordeaux rode lipstick uit de feest collectie van Etos. Ik wilde graag Jingle Bells hebben, maar die was bij mij in de buurt uitverkocht. 

Catrice, Etos, Flower Beauty, lipstick, Milani, MUA, Van een Amerikaanse vriendin heb ik ook make up gehad. Een geweldige oogschaduw palette met kwast van het merk Flower Beauty. De kleuren zijn erg mooie warme neutrale kleuren met prachtige shimmers en matte tinten. De verpakking is ook geweldig met een mooie bloemen er op. De kleuren vind ik echt prachtig en zijn ook kleuren die ik graag draag.  Ook heb ik een mooie  lipstick gehad van het merk  Milani in de kleur  plumrose. Beide merken kende ik nog niet. Extra leuk vind ik dat dan en ik kan ook niet wachten om er looks mee te gaan maken!

Mijn Finse beste friend heeft mij ook make up gestuurd als kerstcadeau. Het is denk ik geen verassing dat het ook weer een lipstick is. Zij heeft mij van MUA een lipstick gestuurd: Super Stylo Satin Finish lipstick in een mooie paars/roze achtige kleur genaamd Elite.


Catrice, Etos, Flower Beauty, lipstick, Milani, MUA


Catrice, Etos, Flower Beauty, lipstick, Milani, MUA, oogschaduw,




3 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke cadeautjes! Ik ben best benieuwd welke bijzondere merken ze bijvoorbeeld in Finland hebben, misschien leuk om die eens te onderzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he?! Heb jij ook beauty cadeaus gehad? Toevallig ben ik afgelopen zomer in Finland geweest en ook make up gekocht. Ik zal er binnenkort een blog over schrijven.

      Verwijderen
  2. Wat een lieve en leuke cadeautjes allemaal! Fijn om zo verwend te worden.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: By Dash Beauty Mysterious Lip Gloss

Toen ik een klein meisje was, had mijn oma een groene lipstick maar als ze die op deed werden haar lippen niet groen, maar rood. Ik vond dat...