vrijdag 26 januari 2024

Review: SLA PARIS Fix Up & More - Velvety Eye Base

Iedereen die mij al langere tijd volgt weet dat ik niet zonder een goede (oogschaduw) primer kan. Ik was daarom ook heel erg blij toen ik van SLA PARIS hun nieuwste primer kreeg: de Fix Up & More - Velvety Eye Base. Benieuwd hoe deze primer mij bevalt? Dat lees je in deze review! 


SLA PARIS Fix Up & More - Velvety Eye Base

Een oogschaduw primer is voor mij onmisbaar. Een primer zorgt er voor dat de oogschaduw de hele dag netjes blijft zitten en dat de kleuren van de oogschaduw helderder/beter zichtbaar worden.


SLA PARIS zegt zelf het volgende over hun nieuwste primer:

Ontdek onze nieuwe fluweelzachte oogschaduwbasis. Onze transparante primer zorgt voor een intense en optimale hold en dat de hele dag door! Deze basis is vegan, vrij van parabenen en dierproefvrij. Dit is dé oplossing voor longlasting én perfecte oogmake-up!

De Fix Up & More heeft een crème textuur wat heel gemakkelijk aan te brengen is. Of je nou voor een matte of glitter oogschaduw gaat, met de Fix Up and More blijft jouw ooglook gegarandeerd de hele dag zitten! De actieve tensor maakt jouw huid glad en zorgt ervoor dat jouw oogschaduw niet in de fijne lijntjes komt te zitten.


Boven: Primer
Midden: oogschaduw met primer
Onder: oogschaduw zonder primer

De oogschaduw primer zit in een doorzichtige verpakking met een zwarte dop. Met zwarte en zilveren letters staat er SLA PARIS Fix Up & More - Velvety Eye Base. De kleur van de primer lijkt een beetje op een concealer, maar als je de primer aanbrengt op het ooglid en uitblend (wat erg gemakkelijk gaat met een fluffy kwastje of een schone vinger), dan is er niets meer te zien van de kleur. Het aanbrengen kan je heel gemakkelijk doen met de spons applicator. De primer doet wat hij beloofd: het zorgt er voor dat de oogschaduw niet gaat ophopen in de fijne lijntjes, de oogschaduw blijft netjes de hele dag zitten en niet geheel onbelangrijk: de oogschaduw kleuren worden een stuk levendiger zoals je op de foto kunt zien! Ja, de SLA PARIS Fix Up & More - Velvety Eye Base is voor mij echt een goede aanvulling in mijn ooglook routine en ik raad hem dan ook zeker aan!


Gebruik jij een oogschaduw primer?


Verkrijgbaarheid

De SLA PARIS Fix Up & More - Velvety Eye Base is online te koop bij SLA PARIS voor  €22


* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet*

9 opmerkingen:

  1. Ik gebruik geen make-up meer. Maar als ik het weer zou gaan gebruiken kom ik hier zeker snuffelen wat ik kan kopen. Handig die primers, want tja, ik heb best wat rimpeltjes in mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een groot verschil in de oogschaduw met en zonder primer!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een helder artikel met goede tips, daar heb ik wat aan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik gebruik altijd een primer onder mijn oogschaduw omdat make-up bij mij anders nooit lang blijft zitten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heb nog nooit een oogschaduw primer gebruikt. Nu moet ik zeggen dat mijn oogschaduw wel redelijk blijft zitten de hele dag, maar als jij er zo enthousiast over bent, wil ik het ook gaan proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb nog nooit in m'n leven een primer gebruikt, maar als ik het zo zie is het echt een super tool in je make-up tas.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Velvety Eye Base; alleen de naam al klinkt magisch! Ik heb nog nooit een eyeshadow primer gebruikt.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een goede uitvinding zeg! Lijkt op lipgloss maar is voor je ogen, ideaal! Gek op die kleur ook, nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Corrina; ik gebruik het nu nog niet maar na het lezen van jou blog ga ik me er in verdiepen en wellicht ga ik het gebruiken
    Dank

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...