dinsdag 27 september 2022

Review: Pixi Glow-y Gossamer Duos

Review Pixi Glow-y Gossamer Duos
Geen look is compleet zonder een mooie highlighter. Toen ik bij TKMaxx in London het Pixi Glow-y Gossamer Duos tegen kwam, moest ik deze gewoon hebben. Jeetje, wat een prachtige tinten. Maar zijn ze net zo mooi op mijn jukbeenderen als in de pan? Dat lees je in deze review!


Pixi Glow-y Gossamer Duos

Er zijn twee duo's in deze lijn en ik kocht het duo Delicate Dew. De ene tint is een licht brons goudachtige tint en de andere is een licht roze champagne tint. Deze tinten vind ik mooi passen bij mijn lichte huid.

Pixi zegt zelf het volgende over het highlighter duo:
This luminous miracle powder lightens, brightens & adds the prettiest glow, all while looking natural on the skin. This luminous miracle powder lightens, brightens & adds the prettiest glow, all while looking natural on skin.


Review Pixi Glow-y Gossamer DuosWat erg fijn is van het Britse merk Pixi is, is dat ze dierproef vrij zijn en dat er geen parabenen in de producten zitten. Dus goed voor mens en milieu.

De verpakking van het highlighter duo is simpel en duidelijk te herkennen als Pixi: een doorzichtige deksel met daarop in gouden letters Pixi by Petra. De rest van de verpakking is pastel groen.


De highlighter heeft een zijde-achtige glow en is erg goed gepigmenteerd. Als je van een aanwezige highlighter houdt, dan kan je deze highlighter gemakkelijk opbouwen. Je kunt de kleuren van de highlighter afzonderlijk van elkaar gebruiken of je mengt ze door elkaar.


Verkrijgbaarheid

Het highlighter duo van Pixi is online te koop bij diverse webshops, maar natuurlijk ook bij de website van Pixi zelf. De prijzen liggen zo rond de €25. Mocht je in London zijn, daar zit ook een Pixi winkel

13 opmerkingen:

  1. Wat zit er een mooie glim in. De foto van je huid is erg verhelderend

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zelf gebruik ik altijd de bronsachtige kleur, deze kleur past goed bij mijn gezicht.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een mooie highlighter! Dit zijn toevallig ook precies de kleuren waar ik heel blij van wordt.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Highlighters gebruik ik de laatste jaren minden. Wel gebruik ik soms matte contouring. Met ouder worden vind ik dat glanzende make up me minder goed staat en matte dus beter bij mijn huid passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wel fijn dat je voor 25 euro meteen twee tinten hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb het zelf nog nooit gebruikt, maar het lijkt mij wel fijn dat je bij deze dan direct twee tinten hebt voor dezelfde prijs.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik gebruik dit eigenlijk nooit. Gebruik sowieso bijna geen make up. Er zit wel een mooie glans overheen zo te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind die pastelkleurige groen erg leuk. Dat geeft het doosje een frisse uitstraling met een vleugje nostalgie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vooral in de winter vind ik deze herfstkleuren erg mooi, je bent dan niet meteen een barbiepop.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke kleurtjes, zeker met die glow! Een ook handig om de twee samen in een doosje te hebben.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig deze kleuren. Zijn ook een fijne blend met warme herfstkleuren

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die is mooi! Pixi is ook wel een fijn merk

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Bij pixi dacht ik eerst aan een pixie cut, maar dat is natuurlijk met een 'e' erachter : )

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: dagje Parijs de voorbereidingen

Vorig jaar ben ik een midweek naar Parijs geweest. Dat was me zo goed bevallen, dat ik dit jaar terug wilde. Nu is het met de Olympische Sp...