dinsdag 16 augustus 2022

Review: Olcay Gulsen Beauty Lip Serum

Review Olcay Gulsen Beauty Lip Serum

Begin dit jaar kwam Olcay Gulsen Beauty met een lip serum in twee kleuren. Sinds enkele weken zijn er twee kleuren toegevoegd aan de collectie: Vibrant Pink en Sweet Powder. Aangezien ik het lip serum erg fijn vind, moest ik natuurlijk deze twee nieuwe tinten testen. Benieuwd of ze net zo fijn zijn? Dat lees je in deze review.


Olcay Gulsen Beauty Lip Serum

Niet bekend met een lip serum? Dit staat er op de website van Olcay Gulsen Beauty:
Het Olcay Gulsen Beauty Lip Serum is de ultieme combinatie van lipverzorging en kleur. In tegenstelling tot sommige andere lipsticks en glosses, droogt dit Lip Fusion Serum de lippen niet uit, maar verzorgt ze juist terwijl ze worden voorzien van een subtiele kleur.

Het Olcay Gulsen Beauty Lip Serum is de ultieme combinatie van lipverzorging en kleur. In tegenstelling tot sommige andere lipsticks en glosses, droogt dit Lip Fusion Serum de lippen niet uit, maar verzorgt ze juist terwijl ze worden voorzien van een subtiele kleur.

Review Olcay Gulsen Beauty Lip Serum

Droge lippen en velletjes zijn verleden tijd, zolang je dit Lip Fusion Serum in je tas hebt zitten. De formule bevat onder andere cacaoboter, hennepzaadolie, zoethout blad extract en nog veel meer verzorgende ingrediënten om jouw lippen direct te hydrateren. Daarnaast maakt het je lippen zachter, gladder en houdt het ze gedurende de dag gevoed.

Het Lip Fusion Serum smelt op de lippen en laat een subtiele kleur achter. Door de jumbo stick verpakking - die werkt als een groot potlood en waarbij geen spiegel nodig is - is het aanbrengen super makkelijk.


Er waren al twee tinten lip serum te koop: Butterfly Kiss (een karamel tint) en Bronze Kiss (een mooie goudbruine tint). Nu zijn daar de kleuren Vibrant Pink (een fuchsia tint) en Sweet Powder (een zachtroze tint) bij gekomen .De kleur Vibrant Pink is de meest opvallende tint. Perfect voor een zomerse dag. Hou je van meer subtiele tinten, dan is Sweet Powder jouw perfecte match!


Review Olcay Gulsen Beauty Lip Serum
Het Olacy Gulsen Beauty Lip Serum heeft de welbekende en inmiddels iconische vormgeving: crèmekleurig met gouden details. Zo is de dop goudkleurig en staat er in gouden letters de naam van het product. Aan de onderkant kan jer gemakkelijk zien welke kleur je hebt. Handig als je er meerdere hebt.


Het lip serum is gemakkelijk aan te brengen en voelt erg aangenaam aan op de lippen. Het serum voelt heerlijk zacht aan op de lippen. Ik heb het idee dat mijn lippen gelijk goed gehydrateerd zijn. De textuur is echt boterzacht. De kleuren zijn subtiel. Niet zo aanwezig als bij een lipstick. Je kunt de pigmentatie het beste vergelijken met een lipgloss. Ik vind het lip serum perfect voor momenten dat mijn lippen wat meer verzorging nodig hebben, maar ik toch ook een subtiele kleur op mijn lippen wil. Als je iets gegeten of gedronken hebt, dan is de kleur wel van jouw lippen vervaagd. Bij werken is dus dan wel noodzakelijk.


Mijn mening

Ik vind het Olacy Gulsen Beauty Lip Serum een erg fijn product voor de momenten dat mijn lippen net dat beetje extra verzorging nodig hebben, maar ik toch ook een mooi, niet al te opvallende kleur op mijn lippen wil.


Ben jij al bekend met het Olacy Gulsen Beauty Lip Serum of een ander lip serum?


Verkrijgbaarheid

Je kunt de Olcay Gulsen Beauty Lip Serum op de website van Olcay Gulsen kopen. Ze kosten €13,95 per stuk of als een bundel voor €25

10 opmerkingen:

  1. Dit lijkt mij een heel fijn product! Blijft het ook goed zitten?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijn dat het product zo'n goede verzorging geeft. Ik ben er zeker van dat er nog meer kleuren zullen bijkomen. Gelukkig heb ik haast nooit last van droge lippen maar extra verzorging kan nooit kwaad.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een goeie tip! Ik gebruik het al bijna nooit, omdat ik nooit een goede ben tegen gekomen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Verzorging en make-up ineen dat klinkt ideaal,. Ik ben wel nieuwsgierig geworden

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ooh make-up en daarbij ook verzorging in één product klinkt echt top!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie subtiele kleur!! Zijn dit de enige twee kleuren die er zijn? Erg fijn dat deze serum je zo goed bevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind een serum wel een fijn product, dus misschien dat ik deze wel ga kopen...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Interessant! en ook handig van die subtiele kleurtjes. Ik had het wel leuk gevonden om te zien hoe ze bij je staan (of een swatch op je arm). Want is het ultralicht (de kleur) of zie je echt wel iets meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Interessant! en ook handig van die subtiele kleurtjes. Ik had het wel leuk gevonden om te zien hoe ze bij je staan (of een swatch op je arm). Want is het ultralicht (de kleur) of zie je echt wel iets meer?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zo'n serum lijkt me een hele goede verzorging voor je lippen. Zeker in de winter als het buiten schraal en koud is.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...