dinsdag 8 maart 2022

Review: PIXI Matte Last Liquid Lipstick

Review PIXI Matte Last Liquid Lipstick Pleasing Pink

Lipsticks. Ik kan er geen genoeg van krijgen. En helemaal niet als ze roze zijn! Toen ik de PIXI Matte Last Liquid Lipstick in de kleur Pleasing Pink zag, wist ik gewoon dat ik deze moest hebben! Ik heb al twee andere kleuren uit deze lijn, dus ik wist dat het een goede koop zou zijn.


PIXI Matte Last Liquid Lipstick Pleasing Pink

Online wordt het volgende over de Pixi Pleasing Pink Matte Last Liquid Lipstick gezegd: 
Extremely longwearing & comfortable, infused with Rosehip Oil
• Quickly sets to a matte veil while leaving lips hydrated.
• Colours are universally flattering and wearable
• Colour applies smoothly and uniformly in a single stroke.
• Unique Pixi Petal applicator provides even and precise application.
• Paraben-free
• Not tested on animals
• Prep: Gently exfoliate lips to smooth and condition.
• Apply: Outline lips with the point of the applicator. Apply a thin layer to clean bare lips, allowing colour to set.


De lipstick zit in een doorzichtige flesje met de iconisch Pixi groene dop. Vast lezers weten dat ik het altijd fijn vind als de verpakking doorzichtig is, want dan zie ik gelijk welke kleur ik te pakken heb. Wel zo handig als je meerdere lipsticks uit de collectie heb 

.Review PIXI Matte Last Liquid Lipstick Pleasing PinkWat gelijk opvalt aan de applictor is de vormgeving: de applicator is bol en in het midden zit een gat. Hierdoor kan je de lipstick gemakkelijk aanbrengen. De lipstick heeft ook een subtiele geur, een beetje zoetig. Maar eenmaal aangebracht op de lippen merk je hier niets meer van. De kleur Pleasing Pink valt het beste te omschrijven als fuchsia roze. Een lekker knallende en vooral opvallende roze tint. Perfect voor de lente en zomer als je het mij vraagt!Swatch PIXI Matte Last Liquid Lipstick Pleasing Pink


De lipstick is gemakkelijk aan te brengen en het droogt redelijk snel en mooi mat op. Ik had verwacht dat, wanneer de lipstick helemaal opgedroogd was, het niet zou afgeven. Helaas is dit niet zo, de lipstick geeft af wanneer je wat drinkt of eet. Dat vind ik een klein minpuntje, aangezien matte liquid lipsticks toch vaak er om bekend staan om de lange houdbaarheid. De Matte Last Liquid Lip vervaagd geleidelijk. Na een kopje thee met wat erbij hoef je nog niet direct bij te werken, maar na een lunch zou ik dat wel aanraden. Vooral in het midden van de lippen slijt de lipstick het snelst.


Mijn mening

Ik vind de PIXI Matte Last Liquid Lipstick Pleasing Pink een mooie aanvulling op mijn verzameling lipsticks. Door de kleur is het de perfecte lipstick voor het voorjaar. De lipstick brengt gemakkelijk aan en de houdbaarheid is ook ruim voldoende.


Wat is jouw favoriete PIXI product?


Verkrijgbaarheid

De PIXI Matte Last Liquid Lipstick Pleasing Pink is onder meer te koop bij de webshop Look Fantastic voor ongeveer €18



10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie, frisse en zomerse kleur! Ben wel benieuwd ook hoe hij op jouw lippen staat, dat geeft een nog completer beeld :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een geur vind ik wat minder, maar aan de buitenkant kunnen zien welke kleur de lipstick is vind ik zelf ook erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind de kleur echt prachtig. Een soort roze rood!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie felle kleur zeg! Perfect voor de lente. Wel jammer dat hij een beetje afgeeft

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie kleur! Ik vind mat ook mooier dan glimmende lipstick

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb ook liever matte lipstick dan glanzende. Het staat mij beter en ik heb het idee dat het langer blijft zitten ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kleur, al is het voor mij te heftig. Ik vind zowel mat als glanzend leuk, hangt van de gelegenheid af.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik houd van felle kleuren, deze vind ik prachtig. Een goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. WAUW ! wat is dit een mooie kleur zeg !
    heb nog niet veel van pixi geprobeerd, maar zo te zien moet het wel !

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een knallende kleur! Het doet mij denken aan een mascara die ik ooit had.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...