vrijdag 4 maart 2022

Review: NYX Worth The Hype Mascara

Review NYX Worth The Hype Mascara

Ik heb best vaak over mascara geschreven, maar nog nooit over een van mijn favoriete mascara: Worth The Hype van NYX Professional Makeup. Hoogtijd om daar verandering in te brengen!


NYX Worth The Hype Mascara

Worth The Hype mascara was een van de eerste producten van NYX Professional Makeup die ik kocht en met grote regelmaat opnieuw aanschaf. Het is echt een van mijn go to mascara's. Waarom dat zo is, dat lees je in deze review.

Op zoek naar een mascara die uw wimpers er donkerder, langer en voller uit laat zien? De Worth The Hype Volumizing & Lengthening Mascara van NYX Professional Makeup geeft de wimpers volume en lengte.
Review NYX Worth The Hype MascaraBreng de mascara eenvoudig aan met het kegelvormige borsteltje
De mascara is gemakkelijk aan te brengen. Het kegelvormige borsteltje omhult elk wimperhaartje van de aanzet tot de punt, wat zorgt voor veel volume. Doordat de mascaraborstel naar de punt toe smaller wordt, is hij ideaal om heel precies mee te werken en kunt u gemakkelijk alle wimpers meenemen. U bereikt zelfs de kleinste babywimpers in de binnenste ooghoeken. De borstel is ook erg handig om de onderste wimpers een kleurtje te geven. Meerdere lagen mascara voor nóg meer volume Om uw oogopslag nog intenser te maken, kunt u meerdere lagen mascara aanbrengen. Elke laag zorgt voor meer volume, zonder klontjes.


De Worth the Hype mascara is verkrijgbaar in vier verschillende intense kleuren: zwart, donkerbruin, blauw en paars. Zelf heb ik alleen ervaring met de zwarte variant.


Review NYX Worth The Hype Mascara

De mascara komt in een zwarte tube met een roze bliksem flits en in het wit de naam van de mascara. Het borsteltje heeft de vorm van een kerstboom waardoor het gemakkelijk is om alle wimperhaartjes te voorzien van een laagje mascara. Met één laagje heb je al een mooi effect. Ook kan je Worth The Hype goed opbouwen zonder dat het gaat klonteren of dat je het welbekende spinnenpootjes effect krijgt. Het mooiste effect, vind ik, krijg je met 2 a 3 laagjes.


Mijn mening

Ik vind dat Worth The Hype mascara van NYX Professional Makeup zijn naam eer aan doet. Met een laagje heb je al een subtiel effect en de mascara is goed op te bouwen zonder klonters.

Wat is jouw favoriete mascara?


Verkrijgbaarheid

De NYX Professional Makeup Worth The Hype kost rond de €10 en is onder meer te koop bij Douglas, Etos, Wehkamp. In zowel de winkels als online.

16 opmerkingen:

  1. Wat een grappige kleuren onder andere donkerblauw en paars, dan val je wel op.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriete mascara is de zwarte mascara van Clinique, maar ik koop ook wel eens het huismerk van Etos.. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn favoriete is de roos-zwarte van Essence. Ik gebruik hem al jaren en telkens ik toch eens even een andere neem ben ik teleurgesteld. Dus nu blij ik gewoon bij mijn favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik zoek al jaren een grijze kleur. Maar vind er geen. Heb jij een idee Tessa?

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mijn favoriete kleur mascara is en blijft de kleur zwart

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah goede tip. Mascara is het enige product dat ik dagelijks gebruik. Ik houd van donkerbruin en dat is niet altijd makkelijk te vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. LOL. Ik moet lachen om de naam van hun product: worth the hype. Dat klinkt meteen al heel positief : )

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik gebruik wimper extensions, dus heb al jaren geen mascara meer nodig. Af en toe gebruik ik het voor m’n onderwimpers

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik vond Hypnôse Drama van Lancôme altijd epic. Die van Pupa Milano (Vamp) was een hele goede tweede. Maar de mascara van SHAB (2 in een) is ook een hele fijne. En sinds kort gebruik ik er een van Diego Dalla Palma en die is ook fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vond Hypnôse Drama van Lancôme altijd epic. Die van Pupa Milano (Vamp) was een hele goede tweede. Maar de mascara van SHAB (2 in een) is ook een hele fijne. En sinds kort gebruik ik er een van Diego Dalla Palma en die is ook fantastisch.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mijn favoriete mascara is die van Dior, met een heerlijke brede borstel.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik volgde ooit een make up workshop en daar gebruikte ze mascara van maybelline, ik vond die wel goed, dus ik koop doorgaans deze.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Qua naam zou ik het zelf niet zo snel kopen omdat het dan meestal tegenvalt, maar gelukkig doet je review dit teniet.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ik ken deze mascara niet, maar het allerbelangrijkste vind ik dat het niet klontert. Dat is voor mij al genoeg reden om het eventueel aan te schaffen.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Nog nooit van deze gehoord. Maar ben er wel nieuwsgierig geworden naar. Lijkt mij fijn om te gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Heb deze wel vaker voorbij zien komen, geeft een mooie natuurlijke look. misschien maar eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...