dinsdag 14 december 2021

Review: MAC Hypnotizing Holiday lipstick

MAC Hypnotizing Holiday lipstick
Elk jaar komt MAC met een speciale collectie voor de feestdagen. Dit jaar is het thema van de feestdagen collectie Hypnotizing Holiday en bestaat uit producten om een volledige look te maken. Te denken valt aan oogschaduw, mascara, kwasten, hightlighters en natuurlijk lipsticks. Maar ook mooi sets met verschillende producten. Het is denk ik geen verassing dat ik een lipstick uit deze feestelijke collectie heb gekocht! Benieuwd welke lipstick ik gekozen heb? Dat lees je in dit artikel!

MAC Hypnotizing Holiday For My Next Trick lipstick

MAC Hypnotizing Holiday lipstick
Ta-da! Laat ze dit seizoen in magie geloven met schitterende kerstcadeaus. Geef het cadeau van onmiddellijke metamorfose met gloednieuwe, gelimiteerde transformatiekleuren voor ogen, lippen en huid. Met een mooie hypnotic packaging.




In de Hypnotizing Holiday collectie zitten 5 losse lipsticks en diverse lipstick set. Voor een lipstick addict erg moeilijk kiezen! Uiteindelijk koos ik voor For my next trick.

Normaal gesproken zijn de MAC lipsticks altijd in een zwarte huls gestoken, maar als het om een speciale collectie gaat. Dan is de huls ook speciaal!  In dit geval is de huls rood en met daarop in zit en zwart hypnotiserende lijnen. Erg grafisch en erg tof!

MAC Hypnotizing Holiday lipstick
Zoals ik al eerder schreef, ik vond het lastig kiezen welke lipstick ik wilde. Er zijn zo veel mooie tinten, zowel los als in een setje. Na veel lipsticks te hebben geswatched, sprong er één tint voor mij uit. En dat was For my next trick. Dit is een midtone pink kleurige lipstick. Het is niet direct een knallende en opvallende kleur voor de feestdagen, maar dat maakt voor mij niet uit. Het is een prachtige subtiele tint die je gemakkelijk elke dag kunt dragen.

De lipstick is romig en gemakkelijk aan te brengen. De pigmentatie is zoals ik van MAC gewent ben: erg goed. Hetzelfde geldt voor de houdbaarheid op de lippen.

Mijn mening

Ik vind de 
For my next trick lipstick van MAC een prachtige subtiele lipstick die je gemakkelijke elke dag kunt dragen. De vormgeving past precies bij het thema Hypnotizing Holiday.

Heb jij iets uit deze collectie gekocht?

Verkrijgbaarheid: For My Next Trick en de rest van de MAC Hypnotizing Holiday collectie is natuurlijk te koop bij de MAC winkels en online bij MAC zelf. Maar je kunt ze ook kopen bij geselecteerde filialen van Douglas en de Bijenkorf en online bij beide zaken en diverse andere webshops.

20 opmerkingen:

  1. Wat handig dat er speciale make-up is voor de feestdagen, zo kom je mooi voor de dag.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldig leuke verpakking. Ook leuk dat ze het design hebben doorgetrokken naar de huls. Misschien moet ik ook maar eens kijken of ik iets leuks kan vinden in deze collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De verpakking past perfect bij de naam! Hij heeft inderdaad een hypnotiserend effect.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb nog niets uit deze collectie gekocht. Ik ga er in de toekomst wel eens op letten en bewust bij stilstaan dankzij jou 😉

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke verpakking! En ik vind de kleur ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor! Weer een ander soort blog, ik vind de lipstick erg mooi! Ook passend bij mij

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jaaa weer een MAC! Naar aanleiding van een van je vorige posts heb ik ook een MAC lippenstift gekocht, benieuwd of ze echt zo goed waren. En je had gelijk! Heel blij mee! Leuk dat er nu ook een speciale voor de feestdagen is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Verschillende kleuren lippenstift is altijd handig zo heb je altijd een bijpassende lipstick

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik snap dat wel hoor, wat een gave kleur lipstick zeg. Ik heb zelf geen producten van het merk, maar ik hoor er wel positieve geluiden over van anderen.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel erg leuk! Prachtige verpakking ook. Ik zou zeker iets kopen uit deze lijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, wat een coole verpakking. Die is zeker hypnotiserend. Mooie kleur heb je gekozen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Deze nog niet maar zo te zien moet ik deze gauw gaan kopen. Het lijkt me een goede lippenstift.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Deze nog niet maar zo te zien moet ik deze gauw gaan kopen. Het lijkt me een goede lippenstift

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Deze nog niet maar zo te zien moet ik deze gauw gaan kopen. Het lijkt me een goede lippenstift

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Mooie verpakking weer, chique en feestelijk tegelijk. En een goede kleur!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige kleur lipstick en de verpakking is ook al zo tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Het is inderdaad leuk dat je verpakking hetzelfde is op de huls. Dan zie je direct welke lipstick je vasthebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ja wel handig toch! Of je moet hem nog kunnen proberen ergens?

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...