vrijdag 12 november 2021

Review: NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid

Review NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid
NYX Professional Makeup heeft diverse eyeliners in de collectie. Een van de meest bekende is de Epic Ink Liner. 
Maar ze hebben ook de Epic Wear Liquid. Benieuwd hoe mij deze bevallen is? Lees dan verder!


NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid
Review NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid
Dit is wat NYX Professional Makeup zegt over de Epic Wear 
Liquid: Op zoek naar next-level intensiteit? NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid Liner is de ultieme eyeliner die de hele dag blijft zitten. De eyeliner is waterproof, klontvrij en LIFEPROOF, de vloeistof droogt op tot een uitmuntend matte afwerking en kan op het gezicht EN lichaam gebruikt worden! De eyeliner heeft een fijne, flexibele opzetborstel voor een killer precisie en het creëren van talloze artistieke looks: van epische bodypaint ontwerpen tot een dramatische oog-look! De combinatie van siliconen en siliconenhars zorgt ervoor dat uw eyeliner blijft zitten, zonder te vlekken of te vegen. Diverse ingrediënten zorgen ervoor dat de kleur behouden wordt, en heel de dag blijft zitten. Deze eyeliner is speciaal ontworpen voor make-upartists (zowel beginners als professionals) en is daarmee één van NYX’ meest verfijnde eyeliners ooit!

Review NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid
De Epic Wear Liquid is een intens zwarte vloeibare eyeliner die in een flesje zit. De eyeliner breng je aan met een heel erg dun kwastje. Hiermee kan je heel dun en precies een wing maken. Als je meer kracht op het kwastje uitdrukt, dan wordt de lijn dikker. Ideaal als je het mij vraagt. Als je de eyeliner hebt aangebracht, droogt deze erg snel op. De Epic Wear Liquid is daarom ook niet echt geschikt voor beauty lovers die niet zo'n vaste hand hebben of niet heel goed zijn in eyeliner aanbrengen. Want als die zit, dan zit die. De Epic Wear Liquid is waterproof. Dat moest ik natuurlijk testen. Omdat ik niet altijd een even vaste hand heb als het gaat om eyeliner aan te brengen, heb ik een hartje op mijn hand getekend. Daarna ben ik gaan afwassen, zoals je ziet op de foto zit het hartje er nog aardig goed op! Ik kan dus veilig zeggen: deze eyeliner kan je veilig gebruiken in de zomer als het warm is, wanneer je gaat zwemmen of wanneer je in een herfstbui terecht komt! 

Mijn mening
Review NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid
De NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid is de perfecte waterproof eyeliner die blijft zitten en intens zwart is. Door de dunne flexibele kwast kan je hele dunne precieze lijnen zetten.

Gebruik jij wel eens eyeliner?

Verkrijgbaarheid: de NYX Professional Makeup Epic Wear Liquid kost rond de €10 en is onder meer te koop bij Douglas, Etos, Wehkamp. In zowel de winkels als online.

18 opmerkingen:

  1. Fijn dat het goed werkt en dat je inderdaad heel precies een lijntje kan zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een goede tips, weer wat geleerd. Zelf gebruik ik geen eyeliner.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De prijs vind ik heel sympathiek! Voor een tientje kun je zoiets zeker proberen. De verpakking vind ik ook leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind eye liner heel mooi maar het lukt mij nooit om dit goed aan te brengen! Mocht je hier ooit iets over schrijven dan lees ik dat graag x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat fijn dat je tevreden bent met de waterproof eyeliner

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik gebruik eigenlijk nooit makeup, als ik me mooier wil voelen en ik lekker in me vel zit, gebruik ik makeup. Iets van NYX heb ik bijv nog niet gebruik en eyeliner zelf niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik ben daar zo slecht in... een mooi lijntje trekken. Maar ooit moet ik het maar eens gaan leren

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ja, ik gebruik elke dag eyeliner! Heb er één met een stevige kwast van Catrice. Deze lijkt mij ook fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb nog nooit eyeliner gebruikt, maar vind het er bij andere wel vaak mooi uitzien!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gebruik altijd een potlood, eyeliner is me te fijn en daar ben ik niet zo goed in. 😅

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ah dat ga ik even opslaan. Ik houd erg van eyeliner maar ben er wel echt slecht in haha. Blijven oefenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik gebruik het eigenlijk nooit omdat ik er gewoon niet goed in ben om een mooie lijn te maken, maar misschien moet ik ook gewoon wat meer oefenen hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. eyeliner !! dat gebruikte ik vroeger wel, maar daar ben ik mee gestopt omdat het zo knoeide....

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Eyeliner heb ik zelfs nog nooit uitgeprobeerd, maar als ik het zou kopen, dan zou het zeker watervast moeten zijn. Lijkt me wel zo handig ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik gebruik een potlood omdat ik eyeliner niet stevig kan aanbrengen en ook nooit twee dezelfde lijntje kan tekenen. 🙃 Maar met een potlood lukt dit prima voor mij 👌

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik gebruik het bijna nooit, maar als ik het gebruik is het een liquid eyeliner.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik heb permanente eyeliner dus ik gebruik amper nog eyeliner

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik ben dol op eyeliner! Vooral een exemplaar als deze met dunne punt. Dankjewel voor de tip!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: International Woman's Day met By Dash Beauty

Op vrijdag 8 maart wordt elk jaar internationale vrouwen dag georganiseerd. Op deze dag wordt de vooruitgang op economische, politieke en so...