dinsdag 10 augustus 2021

Review: Max Factor 2000 Calorie Mascara

Het lijkt wel of de zoektocht naar De Perfecte Mascara een never ending story is. Er zijn zo veel
mascara's, dat je soms door de bomen het bos niet meer ziet. De afgelopen tijd heb ik voor jullie de 2000 Calorie Mascara van Max Factor getest. Dit was mijn eerste kennismaking met Max Factor. Zou dit een goede eerste kennismaking zijn of niet?

Max Factor 2000 Calorie Mascara
Dit is wat Max Factor zelf zegt over de 2000 Calorie Mascara:
De Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume 001 Black Mascara is een klassieker onder make-upartists en geeft je wimpers tot drie keer meer volume in een handomdraai. De ultrazwarte formule in combinatie met het speciale mascaraborsteltje levert iconische volume en een intense kleur op in één beweging.

De voordelen van de Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume 001 Black Mascara:
• De 2000 Calorie mascara creëert eindeloze volume
• Klontvrij, long lasting en veegvast
• Geschikt voor gevoelige ogen en dragers van contactlenzen

Klontvrije formule en intens volume
Deze Max Factor 2000 Calorie Dramatic Volume Mascara is smugde-proof, klontvrij en doordrenkt met hydraterende en verzorgende panthenol. De mascara bevat een combinatie van harde en zachte wassen die intense volume en definitie creëren. Het speciale borsteltje zorgt ervoor dat precies de juiste hoeveelheid mascara wordt aangebracht. Daarnaast voorzie je met het spitse puntje elke wimper eindeloze volume, zelfs de binnenste.


Ze beloven nog al wat: eindeloos volume (tot 300% meer volume volgens de mascara huls!), 
klontvrij, long lasting, veegvast en ook nog eens geschikt voor de gevoelige ogen! Voordat ik mijn ervaringen deel, vertel ik eerst wat over het uiterlijk van de mascara.

De mascara huls is zwart met in gouden letters Max Faxtor 2000 Calorie Dramatic Volume. De borstel van de mascara is zoals die van vrijwel andere mascara: een dikke borstel waarbij de haartjes dicht bij elkaar staan de vorm van een spar. Hierdoor komt er veel mascara op de borstel die zorgen voor het volume.

Je kunt de mascara gemakkelijk aanbrengen. Met een laagje heb je redelijk wat volume. Om echt volume te krijgen, moet je verschillende lagen aanbrengen. Maar als ik eerlijk ben, ben ik niet echt onder de indruk van het volume van deze Max Faxtor 2000 Calorie Dramatic Volume Mascara. Je ziet wel dat ik mascara draag, maar het beloofde volume van 300% zie ik niet terug. Met de andere claims (klontvrij, long lasting en veegvast) ben ik het mee eens. Ook met het gedeelte over dat deze mascara is voor mensen met gevoelige ogen. Ik behoor tot die groep en ik heb geen last gekregen van deze mascara.

Mijn mening
Ik heb de Max Faxtor 2000 Calorie Dramatic Volume Mascara ruim 2 maanden gebruikt, maar als ik eerlijk ben, ben ik niet echt onder de indruk van deze mascara. Ik vind het volume erg tegenvallen. Geef mij maar liever 2000 calorieën aan eten, dan deze mascara!

Verkrijgbaarheid: de Max Faxtor 2000 Calorie Dramatic Volume Mascara is te koop bij de verschillende drogisterijen voor rond de €15

18 opmerkingen:

  1. Ik vind het grappig van die 200 calorie. Normaliter is dat geen aanbeveling, maar hierbij dus juist wel : )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het resultaat inderdaad ook heel jammer. En het merk zelf is dan ook nog best aan de prijzige kant vind ik altijd, dan is dit het geld niet waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. welke mascara voldoet wat jou betreft wel voor 100% (f omdat perfectie niet bestaat) 99%?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gekke naam voor een mascara en dan valt ie ook nog eens tegen. Ik pas.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ik vind max factor over het algemeen wel een fijn merk, maar ik doe erg lang met mijn mascara

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Eindeloos volume vind ik iets te veel van het goede. Ik wil wel dat er een einde aan zit hoor. Ik heb zelf een andere mascara van dit merk en ben daar wel blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Elf gebruik ik het niet en persoonlijk zie ik ook geen verschil tussen de verschillende merken. Dit zal waarschijnlijk helemaal aan mij liggen. Wel mooi het product beschreven.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik heb het opgegeven met mascara. Van mezelf heb ik behoorlijk lange, zwarte wimpers, dus daar moet ik maar tevreden mee zijn ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Jammer dat de mascara tegenvalt, zelf geen mascara nodig dankzij wimper extensions.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het vaak te duur. Ik gebruik wel een mascara maar ik ben snel tevreden.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ziet er niet spectaculair uit nee. Ik ben ook nog op zoek naar de perfecte mascara helaas.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een goede mascara vinden is altijd lastig, ik gebruik al jaren dezelfde van Essence en daar ben ik ontzettend blij mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik vond deze mascara ook niet zo heel fijn moet ik zeggen! Maar wel een prachtige blog

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Dat is voor mij ook altijd een drama om de perfecte mascara te vinden! Tot nu toe vind ik Essence een fijn merk!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik gebruik wel altijd eem mascara maar ik doe er erg lang mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Jammer dat hij zo tegen valt!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ooooh wat super jammer dat die zou tegen valt! Geen aanrader dus

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik gebruik meestal de goedkoopste mascara, maar wel waterproof!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...