zondag 6 december 2020

Review: NYX Advent Kalender week 1

De eerste week van de NYX Advent Kalender
NYX advent kalende 2020
unboxing zit er al weer op! In deze
advent kalender zitten 24 best sellers uit de collectie van NYX Professional Makeup in travel size. In dit artikel deel ik de wat er in de eerste week allemaal voor mooie producten zaten. Kijk je gezellig mee?

NYX advent kalende 2020
De eerste dag begon al gelijk goed: ik vond toen een mooie rode matte lipstick genaamd Perfect Red. Ik ben dol op lipstick. Vooral rode lipsticks. Dus hier ben ik erg blij mee! 
Op dag 2 vond ik de Born To Glow Liquid Illuminator in de kleur Sunbeam. Dit is een soort vloeibare highlighter. Ik heb dit product nog nooit gebruikt, dus ik ben erg  benieuwd. Dag 3 was ook een goede dag! Ik vond in dat vakje de Soft Matte Lip Cream in de kleur Cannes. Dit is mijn favoriete nude lipproduct. Een back-up hebben is daarom altijd prettig. De vierde dag bracht mij een mooie paarse oogschaduw genaamd Glam Purple.

NYX advent kalende 2020
In het vakje van 5 december vond de This Is Everything Lip Scrub. Deze lip scrub gebruik ik wekelijks, dus het is erg fijn om een extra potje in huis te hebben! Vandaag vond ik een Butter Gloss achter deurtje nummer 6. Het is de kleur Angel's Food Cake.  Eerder dit jaar heb ik kennis gemaakt met dit lip product. Ik vind het ook erg leuk om er weer eentje aan mijn collectie toe te voegen! 

Welk product van deze eerste week spreekt jou het meeste aan?

Wil je dagelijks zien wat er in de adventkalender zit? Volg me dan op Instagram. Daar deel ik elke dag in de stories wat er die dag in de advent kalender zit.

8 opmerkingen:

  1. Wat leuk dat je via Instagram laat zien wat er in de kalender zit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een nude kleur lipstick gebruik ik ook het vaaks, als ik al make-up gebruik. Vaak niet meer dan oogpotlood en mascara.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kalender, ideaal voor onder de kerstboom

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Blijft altijd weer leuk, een deurtje openen en kijken welk cadeautje er tevoorschijn komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ja dat is natuurlijk fijn als je allemaal producten krijgt die je gebruikt! Ik wil dt soor dingen niet omdat ik dan allemaal dingen krijg die ik nooot gebruik

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De lipscrub! Die gebruik ik nog niet, maar in deze periode heb ik veel van die schilfertjes, en last van droge lippen wat soms zelfs richting eczeem gaat. Af en toe 'poets' ik mijn lippen met een tandenborstel, maar deze scrub klinkt wel heel fijn. En een goede basis voor zachte en gezonde lippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De lipscrub! Die gebruik ik nog niet, maar in deze periode heb ik veel van die schilfertjes, en last van droge lippen wat soms zelfs richting eczeem gaat. Af en toe 'poets' ik mijn lippen met een tandenborstel, maar deze scrub klinkt wel heel fijn. En een goede basis voor zachte en gezonde lippen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel apart deze adventskalender weer eens iets anders als 1 met snoep
    Groetjes corrina

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...