maandag 21 december 2020

Review: Kruidvat Originals Intensieve Reiniging Scrubcrème met Abrikoos

Review Kruidvat Originals Intensieve Reiniging Scrubcrème met Abrikoos
Een belangrijk onderdeel van mijn huidverzorgingsroutine is het scrubben van mijn huid. Tijdens het scrubben verwijder je de dode huidcellen (die zorgen dat je een dof uitziende huid hebt) en word de doorbloeding van jouw huid gestimuleerd. Hoe vaak je moet scrubben is afhankelijk van jouw huidtype. Benieuwd naar hoe vaak je moet scrubben en welke scrub ik gebruik? Lees dan vooral verder!

Omdat het scrubben van je huid veel vraagt, moet je dit niet te vaak doen. Er wordt geadviseerd om één keer per week jouw huid te scrubben. Dat geldt voor een 'gewone en gezonde' huid. Heb je een vette huid, die kan één à twee keer per week een scrub beurt aan. Heb je, net als ik, een droge huid, scrub jouw huid dan één à twee keer per maand. Als je gescrubd heb, dan is het ook verstandig om een gezichtsmasker te nemen. Om je huid wat extra aandacht te geven. Wat heel belangrijk is, is dat je een scrub neemt die voor het gezicht bedoelt is. De huid van jouw gezicht is dunner en dus kwetsbaarder als de rest van de huid. 

Kruidvat Originals Intensieve Reiniging Scrubcrème met Abrikoos
Review Kruidvat Originals Intensieve Reiniging Scrubcrème met Abrikoos
Ik gebruik altijd de Kruidvat Originals Intensieve Reiniging Scrubcrème met Abrikoos. Deze scrub maakt jouw gezicht, glad, zacht en fris. En hij heeft een lekkere abrikoos geur! Kruidvat heeft niet zomaar voor abrikoosgeur gekozen. De scrub bevat abrikozenpitten die de dode huidcellen verwijderen. Kruidvat geeft het volgende gebruiksadvies: Breng de scrubcrème 1 tot 2 keer per week aan op je vochtige gezicht. Voeg lauwwarm water toe en masseer de crème licht in je huid. Spoel je gezicht vervolgens af met ruim lauw water. Breng de crème niet aan op de huid rondom je ogen en lippen.

De scrub zit in een bruine glazen pot. Het uiterlijk doet mij een beetje denken aan een ouderwetse apothekers pot. Op de verpakking staat een wit label met abrikoos kleurige details. In het label staat wat het product is en wat het doet. De scrub zelf is een beetje crèmekleurig met licht bruine abrikoos pitjes. Deze pitten zijn niet erg grof, eerder fijn. De scrub voelt erg prettig aan op de huid. Nadat ik de scrub gebruikt heb, voelt mijn huid heerlijk zacht en herboren aan!

Review Kruidvat Originals Intensieve Reiniging Scrubcrème met Abrikoos
Mijn mening
Ik vind de Kruidvat Originals Intensieve Reiniging Scrubcrème met Abrikoos een erg prettige scrub. Ondanks dat ik een droge en gevoelige huid heb, reageert mijn huid goed op deze scrub. Na gebruik voelt mijn huid als herboren aan!

Wat is jouw favoriete gezichtsscrub?

Verkrijgbaarheid: de Kruidvat Originals Intensieve Reiniging Scrubcrème met Abrikoos is bij Kruidvat te koop in de winkels en online voor €2,49

14 opmerkingen:

  1. Ik scrub eigenlijk te weinig, ik neem er de tijd niet voor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die klinkt erg fijn moet ik zeggen. Ik schrub mijn huid erg weinig...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik moet bijna dagelijks scrubben. Kruidvat scrub is zeker goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik scrub mijn huis nooit, ik geloof ook niet dat dat nodig is, want ik smeer er nooit iets op! verder loop ik dagelijks buiten en krijgt mijn gezicht bakken frisse lucht! En geloof mij: ik heb een perzik velletje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik gebruik deze al jaren en vind m echt ontzettend fijn omdat ie wat grover is, je hebt ook 1 met abrikozen pit olie ofzo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik had "vroeger" van Kruitvat eigenmerk ook een scrub en kleimasker. Daar was ik altijd heel tevreden over. Maar daarna overgestapt op andere merken. Inmiddels gebruik ik eigenlijk niks meer. Zal er eens naar kijken als ik in de Kruitvat ben.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mijn gezicht scrub ik eigenlijk amper. Maar deze wil ik wel eens proberen

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik scrub mijn gezicht eigenlijk nooit maar deze wil ik wel eens uitproberen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben fan van de Kruidvat originals. Ik heb er diverse producten van en mijn gevoelige huid reageert er goed op. Thanx voor deze review

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik scrub mijn gezicht eens per week en gebruik hier momenteel eentje van Olaz. Die van Kruidvat kende ik nog niet maar abrikoos is wel één van mijn favoriete geuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat goed om te weten dat je bij de Kruidvat ook goed kunt shoppen

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ziet er goed uit! Kruidvat eigen merk heeft veel fijne producten, ga deze eens proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik kom eigenlijk nooit bij de Kruidvat, maar zo te lezen moet ik daar snel eens verandering in brengen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...