vrijdag 28 augustus 2020

Review: Urban Decay Eyeshadow Primer Potion

Review Urban Decay Eyeshadow Primer PotionUrban Decay heeft een aantal iconische producten in hun assortiment zitten. Een van die producten is de Eyeshadow Primer Potion Original. Dit icoon heb ik eerder dit jaar gewonnen.  Aangezien mijn huidige oogschaduw primer van NYX zo goed als op is, is het tijd voor een nieuwe oogschaduw primer. Ik ben benieuwd of deze Urban Decay primer net zo goed is als iedereen zegt!

Urban Decay Eyeshadow Primer Potion
Review Urban Decay Eyeshadow Primer PotionDit is wat Urban Decay schrijft op hun website over de Eyeshadow Primer Potion: Zodra je onze legendarische Eyeshadow Primer Potion hebt geprobeerd, wil je nooit meer zonder. De parabenen-vrije formule brengt soepel aan op de huid, maakt de kleur van de oogschaduw levendiger en vult fijne lijntjes op. Voor oogschaduw die de hele dag blijft zitten. Kies jouw favoriete primer of stop ze allemaal in je make-uptas zodat je altijd voldoende keuze hebt. Onze Eyeshadow Primer Potion Original is geschikt voor alle huidtinten en droogt onzichtbaar op. Eden heeft een nude-matte finish, geeft volledige dekking en verbergt roodheid. Minor Sin, een glanzende champagnetint, ziet er zelfs zonder oogschaduw al schitterend uit. Onze befaamde Eyeshadow Primer Potions zijn prachtig om naar te kijken - zowel op de huid als in de tube. De primer zit in een vernieuwde verpakking met een mooi kleurverloop en een juweel-achtige dop. Knijp een beetje Primer Potion uit de tube of gebruik de handige applicator. Wat je ook kiest, je brengt het elke keer weer precies en gecontroleerd aan. 

Review Urban Decay Eyeshadow Primer PotionIk ben nu nog nieuwsgieriger geworden nu ik dit gelezen heb! De Urban Decay Eyeshadow Primer Potion komt in een mooie donker paarse verpakking waar informatie over de primer op staat. De primer zelf zit in een prachtige metallic paarse tube. In een donkere tint paars staat de naam Urban Decay en  Eyeshadow Primer Potion. De dop van de primer sprint gelijk in het oog: het lijkt net een diamant.  Een erg tof detail als je het mij vraagt! De primer zelf kan je op twee manieren aanbrengen: met de dee toe applicator of je knijpt wat uit de tube. Dit laatste is geen enkel probleem, omdat de primer vrij dik van textuur is. Ondanks dat het wat dikker is, smeert het gemakkelijk uit. Zelf breng ik wat primer aan op mijn ooglid met de applicator en smeer het vervolgens uit over mijn ooglid. Wat ik het grootste voordeel van het gebruik van een oogschaduw primer, is dat jouw oogschaduw goed blijft zitten, het niet in de lijntjes kruipt én de kleuren zijn vaak net wat intenser.  En dit alles is zeker met de Urban Decay Eyeshadow Primer Potion!

Mijn mening
Swatch Urban Decay Eyeshadow Primer PotionIk heb de Urban Decay Eyeshadow Primer Potion nu een tijdje in gebruik en ik moet zeggen, ik snap waarom iedereen zo enthousiast is! Mijn oogschaduw blijft de hele dag netjes zitten, kruipt niet in de fijne lijntjes én de kleuren zijn intenser dan wanneer ik geen primer gebruik. Tel daarbij het stoere uiterlijk van de verpakking bij op. Ja, ik ben fan!

Gebruik jij ook een oogschaduw primer? Nog niet, lees hier wat de grote voordelen zijn van primers.

Verkrijgbaarheid: de Urban Decay Eyeshadow Primer Potion is te koop voor €21,95 op hun eigen site of online bij Ici Paris én in geslecteerde filialen van Ici Paris XL

22 opmerkingen:

  1. Nog nooit gebruikt, maar ik moet ook heel eerlijk zeggen dat oogschaduw bij mij nooit zo in de lijntjes kruipt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat is fijn. Een primer zorgt er ook voor dat de kleuren oogschaduw beter tot hun recht komen

      Verwijderen
  2. Ik gebruik eigenlijk nooit primer...gebruik ook weinig oogschaduw, alleen bij feestjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is niet per se een must, maar ik vind het altijd prettig om te gebruiken

      Verwijderen
  3. Pas sinds kort gebruik ik een primer ( een ander merk) maar ben ook zeer enthousiast. Mijn oogschaduw blijft zoveel beter zitten. Dit merk ken ik nog niet. Fijn dat je zo tevreden bent.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Welk merk gebruik jij? Ik vind het altijd leuk om nieuwe merken te testen

      Verwijderen
  4. Wat bijzonder dat er zelfs een primer is voor oogschaduw!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Er is zelfs een primer voor onder lipsticks. Ik heb een heel artikel aan primers gewijd een tijdje geleden

      Verwijderen
  5. Ik gebruik geen oogschaduw, maar als ik dat zou doen dan zou ik ook deze kopen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze primer klinkt heel fijn! Urban Decay heeft heel goede producten. Onlangs heb ik een Naked Cherry oogschaduw palette gekocht, prachtige kleurtjes. En ook over de setting spray ben ik heel tevreden!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat goed om te horen! Zelf heb ik ook de setting spray (afgelopen maandag heb ik hier een review over geschreven) Naked Cherry was mijn eerste Urban Decay palette

      Verwijderen
  7. Ik gebruik heel weinig make up, maar kan me wel voorstellen dat zoiets ideaal is om je oogschaduw beter te laten uitkomen.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik merk echt als ik een keer geen primer heb gebruikt

      Verwijderen
  8. Ik gebruik geen primer, maar ga deze toch eens proberen want mijn oogschaduw blijft nooit lang zitten

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het is echt een aanrader. Oogschaduw blijft veel langer zitten en is intenser qua kleur

      Verwijderen
  9. Ik heb hem een tijdje geleden ook gekocht, hij is zeker goed! Alleen even slikken vanwege de prijs, maar geen spijt van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat snap ik heel goed! Gelukkig is het de investering meer dan waard!

      Verwijderen
  10. Ik maak pas sinds kort looks met oogschaduw, dus ben nog aan het experimenteren. Een primer is idd een goede tip!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat leuk. Heel veel experimenteer plezier! En als je deze primer net iets te duur vind, NYX heeft ook fijne primers

      Verwijderen
  11. Ik ben echt blij dat ik deze ontdekt heb

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik vind het uiterlijk van deze erg leuk. Het lijkt net een stift!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...