vrijdag 19 juni 2020

Review: 183 Days by Trend It Up Blush

183 Days by Trend It Up Matt-Troschka blushAltijd als ik in het buitenland ga make up shoppen, ga ik eerst altijd online kijken welke producten en merken er verkocht worden. Zo kwam ik er achter dat ze bij de DM in Duitsland het merk 183 Days by Trend It Up verkopen. Een van hun producten sprong er voor mij uit: de Matt-Troschka blush. De vormgeving en de puff spraken mij erg aan. Het is denk ik ook geen verassing dat ik deze blush gekocht heb puur en alleen om de vormgeving. Maar zou de blush ook prettig zijn? Dat ga ik jullie nu vertellen!

183 Days by Trend It Up Matt-Troschka blush
183 Days by Trend It Up Matt-Troschka blushHet merk Trend It Up kende ik wel (ik heb hier enkele lipsticks van), maar 183 Days by Trend It Up was nieuw voor mij. Dit merk heet leuk en originele verpakkingen. De verpakking van de blush sprak mij erg aan. Het is denk ik daarom geen verassing dat ik deze blush mee nam.

De verpakking is kleiner dan ik had verwacht, maar dat is geen probleem. De verpakking van karton en heeft roze en zwarte strepen over de gehele verpakking. Op de deksel staat een super schattige matroesjka pop afgebeeld. Wanneer je de dop er afhaalt, komt een kleine schattige witte puff met een klein roze strikje te voorschijn. Hiermee breng je de blush aan. Ik vind dit echt super leuk. Het doet mij een beetje denken aan de Victoriaanse tijd.

Bovenste swatch is uitgeblend,
de onderste is een 'harde'swatch'
Om eerlijk te zijn had ik geen hoge verwachtingen, helemaal niet van de leuk uitziende puff. Maar eerlijk is eerlijk: de blush en de puff zijn beter als ik verwacht had! Met de puff breng je genoeg blush aan, al moet je deze wel goed uitblenden om het clowns effect te voorkomen. Het uitblenden gaat niet makkelijk met de puff. Daarom gebruik ik mijn gebruikelijke blush kwast voor het uitblenden van de blush.  De pigmentatie van de Matt-Troschka blush is goed. Met een kleine beetje blush, kan je al een gezonde blos creëren.

Mijn mening
Oogschaduw is van Karl
Lagerfeld, lipstick van Olcay
Gulsen Beauty
De Matt-Troschka blush van 183 Days by Trend It Up kocht ik eigenlijk alleen vanwege de schattige vormgeving (ik vind  matroesjka poppen altijd erg mooi) en de leuke naam (ik hou nu eenmaal van leuke woordgrapjes). Mijn verwachtingen van deze blush waren daarom ook laag. Maar dat was geheel onterecht! De pigmentatie van de blush is erg goed. De bijbehorende puff is schattig, maar werkt redelijk goed.

Ben jij al bekend met 183 Days by Trend It Up?






Verkrijgbaarheid: de Matt-Troschka blush van 183 Days by Trend It Up is te koop in de Duitse drogist DM voor €3,95. Er zijn in totaal drie verschillende kleuren blush in deze lijn.


Follow my blog with Bloglovin

25 opmerkingen:

  1. Ik ken ze niet, maar ik zou ook zeker voor de verpakking vallen, ik ben hier ook gevoelig voor en leuk juist dat een product waar je minder van verwacht, zo goed bevalt.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb echt een hele grote zwak voor mooi en schattige vormgeving. Het was daarom extra leuk dat deze blush zo goed is

      Verwijderen
  2. Ik gebruik nooit make-up maar ik vind het dekseltje enorm leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Voor het doosje alleen al zou je het kopen

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was ook voor mij de reden dat ik deze gekocht heb

      Verwijderen
  4. Ik ken dit nog niet, maar wat een leuke verpakking. En e blush staat je ook goed.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel. Het is een huismerk van de Duitse drogisterij DM

      Verwijderen
  5. Wat een schattige verpakking en schattig sponsje. Super cute

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind die matroesjka poppen ook altijd zo leuk! Wat een schattige blush en ik zou hem ook zo kopen, ook vanwege die schattige puff!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat was stiekem voor mij ook de reden om deze blush te kopen HiHiHi

      Verwijderen
  7. Ik ben dol op blush maar deze ken ik niet. Wat fijn dat het niet is tegengevallen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke verpakking. Daar word je toch vrolijk van!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Absoluut! Daarom wilde ik deze ook hebben, puur vanwege de schattige verpakking

      Verwijderen
  9. Wat leuk verpakking. De kleur is mooi. Dit merk kende ik niet.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zowel de verpakking als de kleur is erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Geweldige cerpakking,helemaal mijn style

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja he?! Dat was voor mij ook de reden om deze te kopen

      Verwijderen
  12. Wat een leuk souvenir vanuit Duitsland, het ziet er leuk uit

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een mooie kleur blush! Het glimmertje maakt het helemaal af.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: Lumene Natural Glow Multi-Stick

Vorig jaar kreeg ik van vrienden uit Finland een prachtig pakket met verschillende producten van het mooie Finse merk Lumene . Een van die p...