dinsdag 30 juni 2020

Geshopt Juni

Het zal denk ik niet als een verassing komen dat ik deze maand weer veel make up gekregen heb. HaHaHa Met veel plezier laat ik jullie mijn nieuwste aanwinsten in mijn collectie zien.

Vorige maand had ik op Instagram een wedstrijd gewonnen waarbij ik veel, heel veel make up gewonnen heb. Er zitten veel producten bij van mijn favoriete merk NYX. Maar ook voor mij onbekende merken, zoals Sigma en Iconic London. Ik kan niet wachten om alles te gaan gebruiken. Natuurlijk komen er reviews online van een groot aantal producten. Van het 3 Steps to Sculp palette staat al een review online











Ook kreeg ik van een vriendin diverse Kruidvat Beauty producten, maar ook lipsticks van, het voor mij, onbekende Pop Beauty en Ofra. Ik ben erg benieuwd hoe deze producten mij bevallen!
Kruidvat Beauty









De paketbezorger bracht ook een geweldig pakket van Deborah Milano.


Tot slot kocht ik nog twee kammen van Wet Brush.












Naar welke producten ben jij het meest nieuwsgierig?

23 opmerkingen:

  1. Ik ben het meest benieuwd naar de producten van Deborah Milana, vooral die foundation!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Kleine spoiler: de foundation is echt een aanrader. Binnenkort komt de review online

      Verwijderen
  2. Annelore Lehouck30 juni 2020 om 11:33

    Ben wel benieuwd naar die wetbrush. wat is daar zo goed aan?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze borstels zijn vriendelijk voor jouw haren. Binnenkort komt er een uitgebreide review online

      Verwijderen
  3. Dank je. Daar ben ik het ook helemaal mee eens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je bent goed verwend, wat leuk! Ik zie ook wat producten die ik heel fijn vind!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Naar de wet brush ben ik wel heel erg benieuwd wat je ervaring mee is

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Binnenkort komt de review, kleine spoiler: hij is fijn

      Verwijderen
  6. Zo, je mag niet klagen, moet een feestje zijn al die spullen te ontvangen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik voel me ook echt dankbaar dat ik deze kansen krijg. Ik voel me altijd jarig als ik een pakje ontvang

      Verwijderen
  7. Ofra is een heel bekend merk waar oa NikkieTutorials mee werkt en producten heeft gemaakt in samenwerking.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik ben benieuwd hoe een standaardproduct als een kam nog verrassingen kan hebben, dus ik ben benieuwd 😀

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik was ook een beetje sceptisch in het begin, maar het kan toch echt! Binnenkort komt de review online

      Verwijderen
  9. Prachtige producten ik ben vooral benieuwd naar de oogschaduw pallets

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijn he al die winacties! Dan snap ik wel dat je ineens heel veel make-up hebt. Daar kun je lekker mee gaan experimenteren :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb echt heel veel geluk gehad dit jaar. Hierdoor leer ik ook veel nieuwe merken en producten kennen

      Verwijderen
  11. Een mooie oogst aan make-up producten. Leuk om de foto's ervan op een rijtje te zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt heel wat make-up spullen gekocht deze maand, een handig overzicht

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ha, lekker gewinkeld. Ik struin meestal de bakken af voor koopjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wow! Wat een hoop verschillende producten! Ik ben erg benieuwd naar de borstel.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...