maandag 23 maart 2020

Review: essence 24ever ink liner

Review essence 24ever ink linerVanaf maart ligt de lente/zomer 2020 collectie update van essence in de winkels. Enige tijd geleden heb ik een pakket gekregen met een aantal nieuwe producten. Met veel plezier heb ik deze voor jullie getest. In dat pakket zat ook de nieuwste eyeliner: 24ever ink liner. Benieuwd hoe deze mij bevallen is? Lees dan snel verder om daar achter te komen!

Review essence 24ever ink lineressence 24ever ink liner
Intense, diepzwarte looks in slechts één lijn – dit is mogelijk dankzij de 24ever ink liner. Het intense zwart omlijst het oog met een zijden matte finish en blijft tot wel 24 uur lang zitten. Dankzij de accurate, stabiele punt en de vorm voor een goede grip kan de eyeliner makkelijk langs de wimperlijn worden geleid.



Dat klinkt veel belovend, niet waar?! De essence 24ever ink liner lijkt een beetje op een kalligrafeer stift met een scherpe en stevige kwast waarmee je strakke lijnen moet kunnen maken. De kleur van de ink liner is intens zwart, erg mooi als je een  wing à la Amy Winehouse wilt maken! De eyeliner glijdt over mijn ooglid en laat een mooie lijn achter (niet zo strak nog als ik zou willen, maar oefening baart kunst!). De houdbaarheid van de eyeliner is goed, maar of die ook echt 24 uur blijft zitten, daar twijfel ik aan.

Review essence 24ever ink linerMijn mening
Ik heb zelf niet veel ervaring met eyeliners, maar deze bevalt me erg goed. Als je opzoek bent naar een budget vriendelijke eyeliner, dan raad ik je de essence 24ever ink liner zeker aan!

Verkrijgbaarheid: essence 24ever ink liner is vanaf maart onder andere te koop bij Kruidvat voor €2,89
Review essence 24ever ink liner

* Disclaimer: dit artikel bevat producten die ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...