vrijdag 30 augustus 2019

Review: Max & More kwasten

make up kwasten Max & More make up kwasten ActionFijne en goede kwasten zijn de basis om een mooie look te maken. Bijna elk make up merk heeft wel een eigen set kwasten uitgebracht. Sinds kort heeft  Max & More, het make up merk van budget winkel Action, ook een set make up kwasten. Benieuwd hoe deze zijn? Ik heb er drie op de kop weten te tikken en met veel plezier heb ik de kwasten uitgetest.

Max & More kwasten
In totaal zijn er tien verschillende kwasten voor het gezicht, ogen en highlighting. Het face set bestaat uit vier kwasten: F04 Powder Brush, F10 Blush Brush, F06 Foundation Brush en F18 Concealer Brush. De set highlight kwasten bestaat uit twee kwasten: H43 Fan Brush en H41 Finishing Brush. Het set oogschaduw kwasten ten slotte bestaat uit vier kwasten: E28 Blending Eye Brush, E21 Eyeshadow Brush, E36 Angled Eyeliner Brush en E39 Eyebrow Spoolie.

De kwasten bestaan uit synthetisch haren. Dit type haar is ideaal om vloeibare producten, zoals foundation en concealer, aan te brengen. Ze nemen namelijk de foundation niet op waardoor je het product mooier kan aanbrengen. Op het handsvat van de kwast staat het welbekende & tekenen en het nummer van de kwasten. Zo zijn de kwasten makkelijk uit elkaar te houden: de F staat voor Face. Dit zijn dus de kwasten voor gezichts make up. De H staat voor Highlighter en is om highlighter aan te brengen. De letter E staat ten slotte voor Eye, die zijn speciaal voor de ooglooks.

Mijn mening
make up kwasten Max & More make up kwasten Action
Ik heb zelf drie kwasten kunnen vinden: E21 Eyeshadow Brush, E28 Blending Brush en H43 Fan Brush. Ik vind de haren van de kwasten zacht aanvoelen. Dat is een groot plus punt en iets wat lang niet altijd zo is bij goedkopere kwasten. De blending kwast doet zijn werk goed. Hetzelfde geldt voor de Eyeshadow Brush brengt ook fijn de oogschaduw aan. De Fan Brush moet ik nog even aan wennen. Maar dat ligt niet aan de kwast zelf, maar aan mij. Dit is namelijk de eerste keer dat een kwast zoals dit gebruik.

Als je niet veel budget hebt en opzoek bent naar kwasten. Of je bent een beginnende make up lover, dan zijn dit perfecte kwasten. Ze zijn te koop bij de Action en kosten minder dan €1 per stuk.



1 opmerking:

  1. Goede kwasten zijn inderdaad super belangrijk. Die van mij zijn van de Hema.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...