maandag 25 maart 2019

Primark City parfums

Naast leuke en betaalbare kleding verkoopt Primark ook make up (ik vind hun kwasten altijd erg fijn) en parfums. Een tijdje geleden kreeg ik van mijn moeder een Primark parfum genaamd London. Het is een onderdeel van een reeks van, voor zo ver ik weet, vier parfums die geïnspireerd zijn op wereld steden. London ruikt lekker en de vormgeving is geweldig.


De geur wordt omschreven als Rebels, spontaan en zorgeloos. Ze weet alle populaire plekken in de stad. De geur bestaat uit zoete vanille, rijke amber en ceder. Deze bijzondere combinatie zorgt voor een warme en sensuele geur. De flacon bevat 75 ml parfum. Zowel de flacon en de verpakking hebben dezelfde vormgeving een stoer geklede dame met om haar heen typische Londen iconen: de rode dubbeldekker, een zwarte taxi, Houses of Parliament en natuurlijk de Big Ben.





Het andere parfum dat ik uit deze serie heb heet  officieel Parisian Eu de Parfum en heeft vergelijkbare vormgeving als het London parfum: een vrouwelijk figuur met iconen uit de desbetreffende stad. In het geval van Parijs zie je de Eiffeltoren, mooie bloesem en een dame in fancy kleding die haar hondje meeneemt tijdens het shoppen.

De geur wordt omschreven als vrouwelijk, elegant en uniek. Ze leeft voor toetjes, shoppen en verliefd worden. De geur bestaat uit een delicaat boeket van Jasmine, violet, rozen en patchoeli. Het is een betoverende vrouwelijke geur .





Ik vind beide geuren lekker ruiken, maar de geur blijft niet heel lang hangen. Maar dat is iets wat wel vaker is met goedkopere parfums. Is dat erg? Voor mij niet. Het zijn fijne, niet al te aanwezige parfums, voor alledaags gebruik. Voor slechts €8 heb je een lekker ruikend parfum in een toffe flacon. De geur blijft echter niet de hele dag hangen, maar dat kan je ook niet verwachten voor die prijs. In deze serie zijn er ook parfums geïnspireerd op  New York en Amsterdam.









5 opmerkingen:

  1. London lijkt mij heel lekker ruiken! Jammer dat de geur niet lang blijft, maar de flesjes zien er ook heel leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die is ook mijn favoriet. De flesjes zijn ook de grootste reden voor mij geweest om ze te willen.

      Verwijderen
  2. Bij dit soort prijsjes is het inderdaad minder erg als de geur sneller vervliegt, leuke budget tip! x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Daar ben ik het helemaal mee eens. graag gedaan. primark heeft nog meer parfums maar die heb ik nog niet getest

      Verwijderen
  3. Wat ideaal dat je ook bij Primark parfum kunt kopen. Dat wist ik helemaal niet.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: MAC Connect in Colour Future Flame

Een tijdje geleden heb ik een make up session gevolgd bij de MAC Pro Store in Amsterdam. Ik wilde graag leren om een smokey eye te maken (bi...