maandag 19 november 2018

Review: Etos feestelijk face palette

Nog maar een paar weken en dan is het december. Traditioneel de feestmaand van het jaar. Niet alleen kan je al wekenlang allerlei feestelijk decoratie materiaal kopen en lekkernijen, maar ook veel make up merken brengen speciale lijnen en advent kalenders uit.
Sinds enkele weken ligt de Limited Edition van Etos in de winkel: Kleur de kerst. De gedachte achter deze lijn is less is bore. De producten laten je schitteren en stralen. De lijn, die er luxe uitziet, bestaat uit 11 producten: mascara, glitter eyeliners, bronzing, highlighter drops, body glitters, lipsticks en een face palette. En voor de prijzen hoef je het niet te laten: het goedkoopste product is €2,99 en het duurste is rond de €8.

Toen ik deze lijn zag, werd ik gelijk erg enthousiast. Niet alleen vanwege de producten zelf, maar ook de verpakking. Wow, die zijn echt zo mooi. Chic goud met prachtige kleurrijke bloemen. Echt een product die je met alle liefde op je make up tafel kunt laten liggen.

De lipsticks en het face palette stonden hoog op mijn wenslijst. Helaas hadden ze niet meer de kleuren lipsticks waar ik mijn oog op had laten vallen. Gelukkig hadden ze het face palette nog wel. Ik stond even in dubio: wel doen of niet?  Uiteindelijk ben ik overstag gegaan en heb ik dit palette gekocht. Niet alleen omdat hij er mooi uitziet, maar ook de producten zijn erg mooi. De kleuren zijn echt kleuren die bij mij passen.

Het palette bestaat uit vier oogschaduw tinten met lichte shimmers in bruine en burgundy rood, twee blushes in zacht roze en lief perzik en een beige highlighter. Met dit palette heb je alles in huis om een sparkling look maken.  De kwaliteit en pigmentatie is goed en alle kleuren passen goed bij elkaar. Echt een aanrader, al is het alleen maar voor de mooie verpakking.



Natuurlijk heb ik ook swatches voor jullie gemaakt. Van boven naar benenden: de highlighter, de vier oogschaduws en tot slot de twee blushes. Ik ben erg tevreden over de pigmentatie van alle producten. Alleen de lichte kleur oogschaduw is wat minder, maar dat is altijd zo. Ik ben erg blij met dit palette en voor de prijs (€7,99) hoef je het niet te laten!

2 opmerkingen:

  1. Ziet er inderdaad heel mooi uit! Echt feestelijk! Ik ga deze week eens kijken naar de lipstick met glitters, ik ben daar toch heel benieuwd naar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Moet je zeker doen! Een vriendin van mij heet die gekocht. Hij is erg mooi

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...