dinsdag 31 oktober 2023

Review: By Dash Beauty Compact spiegel

By Dash Beauty spiegel
Ik ga de deur bijna nooit uit zonder een lipstick of lipgloss. Vaak werk ik na een hapje of drankje mijn lipstick bij. Het is dan fijn om een compact spiegeltje bij de hand te hebben om zo de lipstick bij te werken. Ik heb daarom ook een kleine collectie compact spiegels opgebouwd.  Recentelijk heb ik van een van mijn favoriete Nederlandse merken een handige compact spiegel gekocht. Benieuwd wat deze compact spiegel nu precies zo handig maakt? Dat lees je in dit artikel!


By Dash Beauty Compact Spiegel

Ik had al de By Dash Beauty handspiegel die ik graag gebruik en nu heb ik dus ook een handige By Dash Beauty compact spiegel erbij. Perfect om mee te nemen. Dit zeggen ze zelf over hun spiegel:

Kijken of je make up nog goed zit of even gauw je look bijwerken? Dat is met de By Dash Beauty spiegel geen enkel probleem! Een handige compacte spiegel met het formaat van je handpalm is onmisbaar in elke handtas. De spiegel heeft een normale en een vergrotende kant waardoor de kleinste details extra goed zichtbaar zijn. Deze beauty spiegel is een must om bij je te hebben en mee te nemen.

Het spiegeltje is rond en heeft een doorsnede van 6,5 cm. Het perfecte formaat als je het mij vraagt: groot genoeg om make up bij te werken en klein genoeg om mee te nemen. Ondanks dat de spiegel gemaakt is van roestvrij staal, is het een lichtgewicht om mee te nemen. De compact spiegel is er in twee kleur combinaties te koop: mat zwart en in het wit het By Dash Beauty logo of mat roze met een wit logo.


By Dash Beauty spiegel

Ondanks dat ik dol ben op roze (pink isn't a colour, it's an attitude) heb ik toch voor de zwarte spiegel gekozen. Het spiegeltje komt in een super schattig baby roze satijnen zakje mt in het zwart By Dash er op. Het is op deze manier echt een feestje om uit te pakken. Plus het is ook erg handig: je kan het spiegeltje en jouw lipstick in het zakje doen en zo in jouw tas. Zo vind je gemakkelijk en snel jouw compact spiegel en lipstick! De spiegel is inderdaad erg licht. Iets wat ik erg fijn vind, aangezien mijn tas soms al erg zwaar is. Maar wat ik het allerfijnste aan deze compact is, is dat het twee spiegeltjes heeft. Een gewone spiegel en een vergrotende spiegel. Die laatste is ideaal als je details wil bijwerken, zoals een lipliner of eyeliner.


Gebruik jij wel eens een compact spiegel onderweg?


Verkrijgbaarheid

De By Dash Beauty compact spiegel kost €9,95 en is online te koop bij By Dash Beauty.

Ik heb een leuke kortingscode voor je: als je de kortingscode TESSA15 gebruikt, ontvang je een leuke korting op je bestelling.

14 opmerkingen:

  1. Wat een handig compact spiegeltje voor je make-up, ideaal voor in de handtas.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat roze zakje erom is té leuk! Ik heb een compact spiegeltje in mijn handtas zitten, altijd handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nee, maar deze zou ik wel willen. Mooi kleurtje ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heerlijk en wat herken ik mezelf hierin; pink isn't a colour, it's an attitude! Mooie spiegel!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi artikel weer Tessa! Bedankt en heel veel plezier ermee 💖

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit handig! Deze zou ik wel willen, want heb er nog geen in mijn handtas

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Jarenlang altijd een spiegeltje in mijn handtas gehad. gebruikte het eigenlijk zelden. Laatst was ie ineens stuk / gebroken. Dus prullenbak in ermee. Zul je zien, laatst was ik dus op zoek naar een spiegeltje (iets met panda ogen), niks te vinden in mijn tas.
    binnenkort toch maar weer eens eentje in mijn tas kiepen :) Deze is wel erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Zeker handig een spiegel in de tas! Ik heb er zelf nooit één bij me. Zoek altijd wel iets op (toilet bijvoorbeeld) waar ik mijn lipstick kan bijwerken. En als ik in de auto zit, gebruik ik daar de spiegel

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik heb in elke tas wel een spiegeltje zitten, je weet nooit wanneer het van pas komt.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik gebruk geen spiegel onderweg. Eigenlijk gebruik ik niet eens make-up meer. Maar dat roze kleurtje is wel een mooie.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De verpakking van het spiegeltje maakt het item uniek om te geven of te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo'n compactspiegeltje lijkt mij inderdaad erg handig, nu gebruik ik soms het scherm van mijn telefoon of ik ga even snel ergens naar het toilet, maar zo'n spiegeltje is natuurlijk veel handiger.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Niet voor onderweg maar ik heb er wel eentje in mijn bureaulade om mijn lenzen in te doen.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: Olcay Gulsen Beauty Cappuchino en Baked lipproducten

Het is geen geheim dat ik een grote liefhebber ben van de producten van Olcay Gulsen Beauty. Recentelijk heb ik een viertal (nieuwe) product...