zaterdag 25 juli 2020

Pride Nails met essence

Wist je dat het vandaag Pride Amsterdam is? Be proud of who you are! Op deze dag vieren we dat je jezelf kunt zijn en mag houden van wie je wilt. Graag delen we een prachtige Pride-nail look die je maakt met de Shine Last & Go! nagellakken van essence in prachtige regenboogkleuren. Zo maak je een subtiel, maar sterk statement op deze belangrijke dag, want LOVE is LOVE. Nailartist Femke van @Femketje.nl laat je in 6 stappen zien hoe je een kleurrijk marble design op jouw nagels maakt.



Stap 1. Breng een base coat aan op je nagels en laat deze drogen. Neem een schaaltje met water op kamertemperatuur en druppel per kleur een druppel nagellak in het water, zodat er een bullseye ontstaat.

Stap 2. Gebruik een naald of veiligheidsspeld om de kleuren door elkaar te ‘marblen’. Trek rechte lijnen van het midden naar buiten voor een mooi effect. Werk snel want de lak droogt supersnel!

Stap 3. Dompel je nagel (of meerdere tegelijkertijd voor een snelle manicure) in je creatie en dompel je vingertop onder.

Stap 4. Wacht heel even tot de overgebleven nagellak op het water wat harder is en verwijder de drijvende nagellak met een wattenstaafje uit het water.

Stap 5. Haal hierna je vinger uit het water en verwijder de overige nagellak op de vinger met een wattenstaafje met nagellakremover.

Stap 6. Breng een top coat aan om de nagellak te sealen en jouw ultieme Pride-naillook is ready!

Het is dat ik dit weekend aan het werk ben, anders had ik zeker deze nagellak gemaakt! Maak jij wel eens nail art?

11 opmerkingen:

  1. Oh dat ziet er echt ontzettend leuk uit! Ik lak mijn nagels eigenlijk altijd gewoon in een simpel kleurtje.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Die enkele keer dat ik mijn nagels lak doe ik dat ook, maar dit lijkt me tof om eens te proberen

      Verwijderen
  2. Het ziet er in ieder geval lekker kleurrijk en zomers uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk hoor! Vind de pride ook een mooi feest en tegelijk een statement voor de liefde, die altijd mooi en goed is! Jouw blog ontdekt via een ander blog. Ik ga zeker vaker lezen, ziet er leuk uit 😁

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Precies! Dank je voor je compliment. Veel lees plezier op mijn blog!

      Verwijderen
  4. Wat een prachtige regenboog nagels zijn dat geworden!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat gaaf! Super mooi! Het lijkt mij heel lastig maar het resultaat mag er zeker zijn.

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Geshopt: Le Pliage tas van Longchamp

Al geruime tijd zat ik er aan te denken om de iconische Le Pliage tas van Longchamp aan te schaffen. Toen ik de tas bij een collega zag, was...