maandag 15 juli 2019

Review: Catrice Eyeconista Lash Millionizer Volume Mascara Waterproof

Eerder dit jaar bracht Catrice een hele fijne mascara op de markt: de Eyeconista Lash Millionizer Volume Mascara. Vanaf het eerste moment ben ik fan van deze mascara. Vanaf volgende maand komt er een waterproof versie van deze geweldige mascara uit.  Benieuwd of deze net zo fijn is als het origneel? Lees dan snel verder!


Eyeconista Lash Millionizer Volume Mascara Waterproof
Catrice Eyeconista Lash Millionizer Volume Mascara Waterproof
De nieuwe EYEconista lijn krijgt een waterproof variant. Met hetzelfde borsteltje als haar non-waterproof zusje en de lash millionizer textuur verandert deze mascara het uiterlijk van de wimpers dramatisch. 180% meer volume en 24 uur waterproof maakt deze mascara tot een ware all-rounder

De waterproef EYEconista heeft de geweldige naam Eye Want It All gekregen (daar hou ik van, zulke leuke woordgrapjes) en heeft dezelfde vormgeving als de originele EYEconista mascara, met als grootste verschil de kleur van de huls. Bij de waterproef mascara is de deze blauw/groenig, bij het origineel meer bronsachtig. Maar genoeg over het huls, hoe is de mascara zelf? Daar kan ik kort over zijn: hij doet wat die beloofd. Na één laagje zijn mijn wimpers al zichtbaar langer én voller!  Dankzij de vorm van het borsteltje, halfrond met haartjes van verschillende lengtes, worden zelfs de kleinste wimperhaartjes niet over geslagen en krijgen ze een mooie diepe zwarte kleur. Wat ik ook erg fijn vind, is dat de mascara niet klontert. Maar is Eyeconista Lash Millionizer Volume Mascara ook echt waterproef? Om daar achter te komen ben ik met mascara en al gaan douchen (alles voor een eerlijke review). Na afloop zat er wel wat mascara onder mijn ogen, maar de hoeveelheid viel wel mee. Het was niet dat ik panda-ogen had gekregen. Bij het schoon maken van mijn oogleden, kwam er nog genoeg mascara af. Ik durf wel te beweren dat deze mascara waterproef is, zeker wanneer er een flinke regenbui is, zal deze mascara blijven zitten als een huis!
Catrice Eyeconista Lash Millionizer Volume Mascara Waterproof

Mijn mening
Ik ben super enthousiast over de Eyeconista Lash Millionizer Volume Mascara Waterproof. Hij doet alles wat er beloofd wordt: volume en waterproef. Ook deze mascara is een blijvertje als het aan mij ligt. Ideaal voor als het straks herfst weer is met storm en regen!

Catrice Eyeconista Lash Millionizer Volume Mascara Waterproof








Benieuwd wat er nog meer vanaf augustus bij Kruidvat in de winkel ligt?  Lees dan een van deze artikelen en je weet het: Visual Wow & EffectsClean IDUltra PreformanceColour & Care

* Disclaimer: dit artikel bevat producten dat ik ontvangen heb van een merk/bedrijf. Dit beïnvloed mijn mening niet* 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Citytrip: Nishi een stukje Japan in Rotterdam

Wist je dat in Rotterdam een stukje Japan te vinden is? Ik heb het over Nishi. Dit is een kleine warenhuis geheel in de populaire Kawii stij...