woensdag 10 oktober 2018

Welkom op Tessa's Colourful World

Laat ik me eerst kort voorstellen: mijn naam is Tessa. Maar dat hadden jullie vast wel al in de gaten. Op mijn blog staat mijn liefde voor make up centraal. Ik zal probeer wekelijks minstens één artikel te plaatsen, dit kan een review zijn, een look of een achtergrond artikel over een merk of product. Mijn liefde voor muziek en kunst zullen ook af en toe langs komen. Maar dan natuurlijk wel gelinkt aan make up. Ik ben werkzaam in de ouderenzorg en daar is ook genoeg schoonheid in te vinden. Zo af en toe deel ik daar mijn ervaringen over, ook weer met een beauty link! 

Een aantal van mijn favoriete merken zijn: NYX, Sleek en Berry M. Mijn make up stijl is vaak simpel met mascara  (Worth the Hype van NYX), concealer (ook van NYX), soms met oogschaduw, maar altijd met een knallende kleur lipstick. Dat is ook mijn ultieme favoriet: lipstick. Het liefste rood of een andere opvallende kleur.

Liefs,

Tessa

2 opmerkingen:

  1. Rood en alle kleuren die er op lijken �� misschien grappig om daar ooit eens een foto van te plaatsen �� kus Kaar

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hoi Kaar, dat is een leuk idee. Ik heb zo ie zo een blog gepland over mijn favorite rode lipstick. Maar dat idee van jouw, daar ga ik zeker ook wat mee doen!

      Verwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Review: By Dash Beauty Mysterious Lip Gloss

Toen ik een klein meisje was, had mijn oma een groene lipstick maar als ze die op deed werden haar lippen niet groen, maar rood. Ik vond dat...