vrijdag 26 november 2021

Review: Morphe 2 Quad Goals

Review Morphe 2 Quad Goals Pink Please
Sinds enige tijd heeft Morphe een nieuwe lijn: Morphe 2. Dit is een lijn gericht op skincare en multifunctionele producten. Op hun website staat over de lijn: HINT. TINT. GLOW. Our line of multipurpose makeup and super-effective skincare keeps it simple yet stunning. Een van de producten uit deze lijn zijn de Quad Goals. Deze vond ik super leuk er uitzien, dus kocht ik er een. Benieuwd hoe dit torentje mij bevallen is? Dat lees je in deze review!

Morphe 2 Quad Goals
Review Morphe 2 Quad Goals Pink Please
Dit staat er op de
website van Morphe over de Quad Goals:Snap up four looks in one easy-to-use stack. Give your lids, lips, and cheeks a soft wash of color with these blendable, buildable shades in matte and shimmer finishes. Pop 'em on and go.

EYES: soft-lit shimmer for your lids
CHEEKS: creamy blush for one-swipe color
LIPS: tint that keeps lips feeling moisturized
SPARKLE: dewy balm for that li'l bit of glitter or shine

Er zijn vijf verschillende torentjes met verschillende tinten. 
Pink Please sprak mij het meeste aan. Diverse mooie roze tinten. En de shade namen zijn ook te leuk: Tulip, Rosy, Taffy, Cherry Blossom.

Review Morphe 2 Quad Goals Pink Please
De Quad Goal Pink Please is een rond torentje met bovenop in witte letters Morphe 2. Wanneer je de deksel open maakt, komt de oogschaduw en een spiegeltje te voorschijn. Elke pan is gelijk de deksel op de volgende pan. Op de foto zie je wat ik hiermee bedoel, het is een beetje lastig uit te leggen. 

Review Morphe 2 Quad Goals Pink Please
Het eerste product is de oogschaduw, daaronder zit de blush, vervolgens krijg je de lipstick en als laatste komt een sparkle product. Deze kan je als oogschaduw of als highlighter gebruiken. Maar hoe breng je deze producten aan? Morphe zegt daar het volgende over: t
hese bouncy, balm-like formulas are ideal for swiping on with your finger or a brush. Op de onderkant staat een sticker met een opgemaakt gezichtje en er naast welke tinten waar in de quad zitten.

Swatch Morphe 2 Quad Goals Pink Please
Van links naar rechts: sprakle,
lipstick, oogschaduw
De pigmentatie van de oogschaduw, blush en highlighter is goed. Ook zijn deze goed te blenden met de huid. De lipstick heeft niet zo'n goede pigmentatie. Het is een hele lichte roze tint. Het lijkt meer op een lipbalm dan op een lipstick. Wat ik erg leuk vind aan deze Quad Goals is dat de vier tinten in elke quad mooi bij elkaar passen waardoor je een toffe monochrome look kunt maken.

Mijn mening
Ik vind de Morphe 2 Quad Goals een leuk concept: je hebt alles wat je nodig hebt om een volledige look. Prefect voor mee te nemen op vakantie.

Wat vind jij van de Morphe 2 Quad Goals?

Verkrijgbaarheid: Het Morphe 2 Quad Goals is online bij Morphe te koop voor €18. Ook zijn de quads te koop in de Morphe winkel in Amsterdam.

18 opmerkingen:

  1. Die torentjes lijken me wel iets leuks om uit te proberen.
    Oogt wel mooi.
    Ben benieuwd naar de verschillende kleuren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een handig concept, zeker om mee te nemen op vakantie inderdaad. De kleuren zijn voor mij wel iets te roze.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is zo'n leuk product, ook handig voor op reis en de kwaliteit is gewoon prima :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk en handig, zo'n torentje met make-up!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het product ziet er leuk uit. Ook dat het verschillende producten zijn in een

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik wist niet dat ze een nieuwe lijn hadden. ik vind hun kwasten echt wel top

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat handig zo’n torentje, ook om mee te nemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Alles in een lijkt me erg praktisch voor onderweg of op vakantie.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kleuren en wat een handig product!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het een leuk concept, maar zou het zelf niet gauw gebruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat hebben ze dat slim gemaakt dat je zoveel verschillende tinten in 1 potje hebt als het ware.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuk concept, zo alles in één torentje! Ik had er nog nooit van gehoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk en praktisch product. Ik heb dit nog nooit gezien of gebruikt. Ik ga er sowieso op letten in de toekomst 😃

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ah ziet er echt leuk uit het torentje en inderdaad wel handig mee te nemen op vakantie of gewoon in je tas mee.

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super handig concept!! Het is makkelijk mee te nemen, je hebt alles bij de hand en ook nog eens overal een dekseltje op. Hoef je die ook niet meer kwijt te raken. Ik vind het een hele fijne uitvinding!!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Handig om alles in 1 torentje bij elkaar te hebben. Ideaal voor in he tas, lijkt mij

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat grappig; ik ken het merk nog niet. En wat een originele verpakking!

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je reageert op mijn artikel. Ik zal je reactie zo snel mogelijk plaatsen. Met een persoonlijke reactie van mijzelf. Laat je wel je naam achter? Anonieme reacties vind ik zo onpersoonlijk en plaats ik daarom niet.

Preview: International Woman's Day met By Dash Beauty

Op vrijdag 8 maart wordt elk jaar internationale vrouwen dag georganiseerd. Op deze dag wordt de vooruitgang op economische, politieke en so...